Vraag

• __smiley__
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 10-08 21:34
Ik heb een 5Kwh Humsienk all-in-one plug-in thuis accu aangeschaft.
Ze hebben echter geen 800 watt output limiet op hun AC out aansluiting zitten zoals de meeste thuisaccu's voor Europa, maar 5.000 watt.
Dat is een beetje teveel van het goede, en ik wil dit graag naar die 800 max zetten, om gewoon mijn sluipstroom van 18:00-09:00 op te kunnen vangen wat overdag met de panelen is verzameld.
Heeft iemand een tip welk (betaalbaar) apparaat ik het beste tussen de humsienk en mijn AC stekker kan plaatsen?

Alle reacties

• Oilman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:54
Zo werkt dat niet. koop gewoon een apparaat dat aan je eisen voldoet, er zijn toch legio's PiB's met pak 'm beet 5 kWh opslag en 800 Watt output?

Overigens zou ik hier bij voorbaat omheen lopen of veel onderzoek gaan doen. Ik zie foto's dat het apparaat gewoon met een euro stekker wordt aangesloten, dat lijkt mij niet bepaald wenselijk met 5 kW max.

• __smiley__
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 10-08 21:34
Ik wil de vaste AC aansluiting op die 800 watt brengen, zodat ik die 2 stekker aansluitingen creatiever kan gebruiken, zoals bijv een EV laden op een grannycharger.
Ik heb hem specifiek op zijn veelzijdigheid uitgezocht.
Alleen die 5.000 output op alle 3 de out aansluitingen zonder throttle optie via de app, had ik niet verwacht.

[ Voor 5% gewijzigd door __smiley__ op 10-08-2026 14:55 ]