Bocamp Rio klapstoel opnieuw bekleden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pieter.txt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:46
Voor op vakantie gebruiken wij de bekende klapstoelen van bocamp, de Rio. Bij één van deze stoelen begint de stof op de naden he scheuren. Aangezien het frame nog uitstekend is, vroegen we ons af of je de stoel niet opnieuw kunt bekleden. Ik heb zelf zo 123 niets kunnen vinden. Ik kom enkel nieuwe stoelen tegen. Weet iemand hier misschien een oplossing? Of moet het toch een nieuwe worden

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.

Alle reacties

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:11
je kan altijd voorzichtig alles los maken uitsnijden uit stof en dan weer vast maken.

Moet wel een beetje soortgelijke stof zijn.

En dan de stof om de buizen heen stikken of de loops al maken als de stoel uit elkaar kan.

En anders is de stoel al stuk kan hij opnieuw gekocht dus dan kheb je een kans om het te fixen andersis het een les in van kan niet.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pieter.txt schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:13:
Voor op vakantie gebruiken wij de bekende klapstoelen van bocamp, de Rio. Bij één van deze stoelen begint de stof op de naden he scheuren. Aangezien het frame nog uitstekend is, vroegen we ons af of je de stoel niet opnieuw kunt bekleden. Ik heb zelf zo 123 niets kunnen vinden. Ik kom enkel nieuwe stoelen tegen. Weet iemand hier misschien een oplossing? Of moet het toch een nieuwe worden
Heb je Bocamp zelf al gevraagd? Bij mijn Crespo stoelen heb ik ooit gewoon een vervangende zitting kunnen bestellen en kon ik er zo opzetten. Kostte ook dermate weinig dat het een nobrainer was om dat gewoon even te bestellen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pieter.txt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:46
Stoel uit elkaar halen wordt m niet. Zit vast met popnagels. Goede tip om toch met bocamp contact op te nemen. Op hun site staat niks, dus had dat al afgeschreven.

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.