Mijn vraag
Beste Tweaker,
De situatie is dat ik nu beetje vreemde nis onder een trap overhoud. Complicatie is dat ik hier niet heel veel van kan maken vanwege de beperkte ruimte. Mijn doel is om te inventariseren of hier wellicht een dockingstation van een robotstofzuiger in zou kunnen passen.
Qua robotstofzuiger incl. dockingstation heb ik nog geen model op het oog. Zelf vind ik de apparaten van Eufy fijn en gebruiksvriendelijk werken.
Locatie/ruimte:
De breedte van de ruimte (vanaf de plint tot zijkant) is 94 cm. Diepte van deze ruimte is ruim 108 cm tot dat hoekje. Beetje oude foto, want nu zit er wel een plint aan de lange zijde.
Als vuistregel adviseren de meeste fabrikanten:
Hebben jullie ervaring in zeer beperkte ruimten aan de zijkant?
Anders zou ik denk ik voor optie 2 moeten kiezen. Maar ben nieuwsgierig hoe jullie hier tegenaan kijken.
Alvast mijn dank.
Beste Tweaker,
De situatie is dat ik nu beetje vreemde nis onder een trap overhoud. Complicatie is dat ik hier niet heel veel van kan maken vanwege de beperkte ruimte. Mijn doel is om te inventariseren of hier wellicht een dockingstation van een robotstofzuiger in zou kunnen passen.
Qua robotstofzuiger incl. dockingstation heb ik nog geen model op het oog. Zelf vind ik de apparaten van Eufy fijn en gebruiksvriendelijk werken.
Locatie/ruimte:
De breedte van de ruimte (vanaf de plint tot zijkant) is 94 cm. Diepte van deze ruimte is ruim 108 cm tot dat hoekje. Beetje oude foto, want nu zit er wel een plint aan de lange zijde.
Als vuistregel adviseren de meeste fabrikanten:
- Links en rechts: minimaal 0,5 meter vrije ruimte
- Voor het dockingstation: minimaal 1,0 tot 1,5 meter vrije ruimte
Hebben jullie ervaring in zeer beperkte ruimten aan de zijkant? Anders zou ik denk ik voor optie 2 moeten kiezen. Maar ben nieuwsgierig hoe jullie hier tegenaan kijken.
Alvast mijn dank.