Gisteren een dag weggeweest en bij thuiskomst in de avond wilde ik ons zonnescherm weer indraaien, maar dat lukte niet meer. Hij draaide de laatste tijd sowieso al stroef, maar nu als ik draai springt ie telkens terug alsof er een tandwiel of iets dergelijks is versleten/afgebroken.
Nu krijg ik het doek natuurlijk ook niet terug en heb ik gelezen dat ik het oogwindwerk kan vervangen om het probleem op te lossen. Ik ben opzich best handig en ik had al gelezen dat voordat ik de klus zou uitvoeren ik allereerst de armen met spanbanden in moet klappen om deze op z'n plek te houden.
De vraag is; hoe krijg ik het oude oogwindwerk eruit? De kap kan aan de bovenkant eraf zover ik kon zien die zit met 2 schroefjes links en aan de rechterkant vast en aan de zijkant zie ik denk 2 bouten aan de zijkant bovenaan zitten die ik los kan maken. Maar ik ben bang dat als ik dat allemaal doe, de buis zelf die in het oogwindwerk zit dan los komt te zitten, klopt dat? En als dat zo is hoe zorg ik ervoor dat die buis blijft zitten? Alvast dank voor het meedenken.
:strip_exif()/f/image/TRW7eR2CtkK0FIqY1OdmMMNZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AlsHsr7Fna3TZe8C1EVii69g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cFwgW0H0pO9og0JO3oUiXmVW.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu krijg ik het doek natuurlijk ook niet terug en heb ik gelezen dat ik het oogwindwerk kan vervangen om het probleem op te lossen. Ik ben opzich best handig en ik had al gelezen dat voordat ik de klus zou uitvoeren ik allereerst de armen met spanbanden in moet klappen om deze op z'n plek te houden.
De vraag is; hoe krijg ik het oude oogwindwerk eruit? De kap kan aan de bovenkant eraf zover ik kon zien die zit met 2 schroefjes links en aan de rechterkant vast en aan de zijkant zie ik denk 2 bouten aan de zijkant bovenaan zitten die ik los kan maken. Maar ik ben bang dat als ik dat allemaal doe, de buis zelf die in het oogwindwerk zit dan los komt te zitten, klopt dat? En als dat zo is hoe zorg ik ervoor dat die buis blijft zitten? Alvast dank voor het meedenken.
:strip_exif()/f/image/TRW7eR2CtkK0FIqY1OdmMMNZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AlsHsr7Fna3TZe8C1EVii69g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cFwgW0H0pO9og0JO3oUiXmVW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zu2L4oycPjt44DUcmUSP9uiA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EUNiwb6ZF5RRI7jEFSrhTzH2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XFpRfZGQQ8cUBLJFije5Dryc.jpg?f=fotoalbum_large)