Hallo,
Als ik een comment op de FP die om wat voor reden niet door de beugel kan krijg ik dergelijke mailtjes:
Als ik een comment op de FP die om wat voor reden niet door de beugel kan krijg ik dergelijke mailtjes:
Beste SampleUser,
Bij deze bevestigen we de ontvangst van je melding over de reactie van blablabla. Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. We nemen je melding zo snel mogelijk in behandeling en laten je weten zodra er een besluit is genomen.
Je hebt aangegeven dat het bezwaar betrekking heeft op belediging en daarbij de volgende toelichting gegeven:
blablabla
Als je nog vragen hebt, kun je reageren op deze e-mail. Vermeld daarbij graag dat het gaat om een melding op Tweakers en gebruik deze code:
Ik hoef eigenlijk geen terugkoppeling hier van, en al helemaal niet per mail. Ik heb alle andere e-mail ruis zoveel mogelijk weggefilterd of geunsubscribed en kan dit ook wegfilteren, maar het zou fijner zijn als dit bij de bron gewoon uit kan.Beste SampleUser,
Op datum heb je een melding gedaan over een reactie.
We hebben je melding en de bijbehorende situatie beoordeeld. Op basis daarvan zijn we tot de conclusie gekomen dat er regels zijn overtreden, en hebben we daarop passende actie ondernomen.
Uit onze beoordeling blijkt dat de volgende regels zijn overtreden:
blablabla
Hierop hebben we de volgende acties ondernomen:
De reactie is verwijderd
Ben je het niet eens met deze uitkomst? Dan kun je tot en met 25 januari 2027 bezwaar maken.
Bij Tweakers doen we ons best om elk bezwaar snel en zorgvuldig af te handelen. We hopen er samen goed uit te komen. Mocht je toch behoefte hebben aan een vervolgstap, dan kun je je melding voorleggen aan een erkende geschillencommissie via de EU-lijst, of een beroep indienen bij de rechter.
Met vriendelijke groet,
Tweakers