Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vader heeft gevraagd een basis systeem samen te stellen. Hij gebruikt hem enkel voor internetten, emailen en minimale fotobewerking (o.a. scherpte, kleurcorrectie).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb me gericht op 650,- (+/- 50,-).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een oude SSD (Samsung 860 QVO 1TB) en externe DVD met USB aansluiting. Monitor, muis en keyboard zijn aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur geen klassieke toren of RGB, maar iets compacter formaat zonder dat het teveel passen/meten wordt. Ik ben uitgegaan van de Desktop BBG.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie bovenstaande.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Omdat ik zelden een systeem samenstel lijkt een vluchtige check door een meer ervaren Tweaker mij wel rust. Ik wil voorkomen dat ik met mijn beperkte ervaring een knullige fout over het hoofd zie.
Mijn vader heeft gevraagd een basis systeem samen te stellen. Hij gebruikt hem enkel voor internetten, emailen en minimale fotobewerking (o.a. scherpte, kleurcorrectie).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb me gericht op 650,- (+/- 50,-).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een oude SSD (Samsung 860 QVO 1TB) en externe DVD met USB aansluiting. Monitor, muis en keyboard zijn aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700G Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | MSI B550M PRO-VDH | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li & DAN Cases A3-mATX Wood Edition Black | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 117,91 | € 117,91 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 11 450W | € 48,65 | € 48,65 |
| 1 | Interne ssd's | Kingston NV3 M.2 2280 (retail) 1TB | € 148,45 | € 148,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 675,91 | ||
Bij voorkeur geen klassieke toren of RGB, maar iets compacter formaat zonder dat het teveel passen/meten wordt. Ik ben uitgegaan van de Desktop BBG.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie bovenstaande.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Omdat ik zelden een systeem samenstel lijkt een vluchtige check door een meer ervaren Tweaker mij wel rust. Ik wil voorkomen dat ik met mijn beperkte ervaring een knullige fout over het hoofd zie.