Dag, momenteel heb ik een oude Logitech speakerset 5.1 van ongeveer 15 jaar geleden maar na zoveel jaar is de set kapot gegaan, het geluid wordt harder en zachter uit het niets nadat ik het voor ongeveer 7 hours straight gister heb gebruik.
Ik zoek een?
Nieuwe speakerset die wat ik nu heb kan vervangen
Wat is je budget?
Ik wil niet teveel uitgeven maar wil wel iets dat echt beter klinkt dus ik ben bereid rond de 200-380 uit te geven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er veel mee gamen, videos kijken en callen in combinatie met mijn Yeti mic.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie dat er redelijk wat optie is maar de 5.1 sets zijn inmiddels zwaar veroudert en ik weet niet of de Steel series 5.1 super geluid biedt, ik vind geluid qualiteit ook erg belangrijk. Zag ook een nieuwe speakerset van Logitech de Z906 maar die is al vrij oud.
Ik zoek een?
Nieuwe speakerset die wat ik nu heb kan vervangen
Wat is je budget?
Ik wil niet teveel uitgeven maar wil wel iets dat echt beter klinkt dus ik ben bereid rond de 200-380 uit te geven.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er veel mee gamen, videos kijken en callen in combinatie met mijn Yeti mic.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie dat er redelijk wat optie is maar de 5.1 sets zijn inmiddels zwaar veroudert en ik weet niet of de Steel series 5.1 super geluid biedt, ik vind geluid qualiteit ook erg belangrijk. Zag ook een nieuwe speakerset van Logitech de Z906 maar die is al vrij oud.