Tesla bevat producten van verschillende bedrijven

Pagina: 1
Acties:

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Het merk Tesla in de pricewatch bevat op dit moment producten van 2 verschillende bedrijven. We hebben het bekende automerk Tesla. Maar ik zie ook strijkijzers en stofzuigers van Tesla a.s.

Directe link naar het overzicht van producten onder merk: Tesla

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:13

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@eXisTa Wauw, dit is een mooie :P Je ziet wel vaker 'geleende' merknamen, maar niet bij een grote partij als Tesla (van de auto's). Zal ongetwijfeld juridisch goed ingedekt zijn, die 'andere' Tesla (niet van de auto's dus) schijnt al sinds 2014 te bestaan.

Maar hoe gaan we dat in de Pricewatch oplossen, immers hebben we beide merken. Nu is het wel zo dat we natuurlijk niet echt iets met elektrische auto's doen, het is meer een extraatje en iets om te koppelen als er een nieuwsbericht verschijnt. En vergeet de reviews niet. Dus ik heb het bestaande merk Tesla hernoemd naar merk: Tesla, Inc., zo is de officiele bedrijfsnaam als ik Wikipedia mag geloven. En onderhuids heb ik het "Inc."-deel bij de productnamen van de auto's weggehaald, zodat het op onze productpagina's normaal uit ziet. Ik heb een nieuw merk aangemaakt genaamd merk: Tesla en daar alle huishoudelijke zaken naartoe verhuisd. :)