Zoekfunctie uitklap - Ode aan Henk CSS - komt achter tracker

Pagina: 1
Acties:

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Beste dev's, designers, vrijwilligers, en helden! Ik kom tot jullie met een luxe-probleem.

Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Elke pagina

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik vul wat in in de zoekbalk en de uitklap komt onder de tracker links in mijn scherm.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Het zoekvenster moet een hogere z-index krijgen om te overlappen en liever nog centreren.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3TeDvGvkdT-dek_037Rns-K4M4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KcIcRKeUwTLfn5f6m32LLTOy.png?f=fotoalbum_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Laatste Firefox op Win 11. Ik gebruik de volgende custom CSS:Is er een mogelijkheid om simpelweg de z-index te verhogen? Simpele fix aan jullie kant, zou ook kunnen in een eigen snippet, maar ik wou het toch even melden. Paar weken terug had ik hier nog geen last van :)

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:33

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik denk dat daar wat anders fout gaat door een van de andere custom css. Iets zet het resultaat niet in het midden onder het zoekveld.

Net even de 'zoekbar altijd zichtbaar' aangezet, die verschuift 't. Dus het is niet direct 'ode aan Henk', maar de zoekbar css dat het sloopt. @Christoxz is daar de schrijver van, dus bij deze het verzoek aan hen om er naar te kijken.

Commandline FTW

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Positie ging ook fout zonder `Ode aan Hek`, dat is zojuist gefixt.
Met `Ode aan Hek` gaat het nog steeds niet helemaal lekker, maar is nu wel beter bruikbaar.
Ik zal er later even dieper naar kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/liVyg6HJdWCPtiWkykJIv0nagYg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tAooKaaOMKRBS5N8aIXcNC54.png?f=fotoalbum_large

T.Net Creality 3D Printer Discord

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:33

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat lijkt meer de combinatie van resolutie (viewport) en de tracker altijd links css. Ik zie in mijn geval (veelal vanilla, maar wel met tracker altijd links), dat het resultaat doorloopt tot de loep rechts. In geval van zoeken op het forum, is het van dropdown keus t/m loep. Die breedte en positie zou het moeten hebben.

Commandline FTW