Hi Tweakers,
Onlangs heb ik mijn pc een upgrade gegeven. Ik heb destijds wel mijn oude pc case hergebruikt. De Fractal Design Define S: beste prijzen, echte reviews en specificaties - Tweakers
Gezien de huidige componenten meer warmte produceren, dan mijn vorige build denk ik dat het wijs is om mijn case toch ook te upgraden. Ik merk op dat de geluidsproductie vrij hoog is (dit kan ik evt tweaken). De huidige case die ik heb is volledig gesloten en de front fans hebben nog 3 pins aansluitingen. Een USB C als front aansluiting zou ik als prettig ervaren.
Wat is je budget?
Rond de 200 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren, maar mijn eerste idee gaat uit naar een van de volgende. De Fractal North case vind ik er fraai uitzien. Ik vind de vorige versie wel iets mooier, maar ik begreep dat de Momentum edition een vernieuwd model is.
Ik hecht geen waarde aan RGB.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem is als volgt:
Ik denk dat dit allemaal zou moeten passen. Ook als ik de koeling aanpas naar de AIO.
Zou de Fractal North een goede keuze voor mij zijn of hebben jullie nog andere ideeën?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Onlangs heb ik mijn pc een upgrade gegeven. Ik heb destijds wel mijn oude pc case hergebruikt. De Fractal Design Define S: beste prijzen, echte reviews en specificaties - Tweakers
Gezien de huidige componenten meer warmte produceren, dan mijn vorige build denk ik dat het wijs is om mijn case toch ook te upgraden. Ik merk op dat de geluidsproductie vrij hoog is (dit kan ik evt tweaken). De huidige case die ik heb is volledig gesloten en de front fans hebben nog 3 pins aansluitingen. Een USB C als front aansluiting zou ik als prettig ervaren.
Wat is je budget?
Rond de 200 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren, maar mijn eerste idee gaat uit naar een van de volgende. De Fractal North case vind ik er fraai uitzien. Ik vind de vorige versie wel iets mooier, maar ik begreep dat de Momentum edition een vernieuwd model is.
Ik hecht geen waarde aan RGB.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North XL – Momentum Edition | € 126,99 | € 126,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North – Momentum Edition | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Waterkoeling | ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 | € 74,18 | € 74,18 |
| Totaal | € 330,17 | |||
Het huidige systeem is als volgt:
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti WINDFORCE OC SFF 16G | € 1.049,- | € 1.049,- |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Case fans | ARCTIC P12 Pro PST, 5-pack, Zwart, 120mm | € 23,16 | € 23,16 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 464,01 | € 464,01 |
| 1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 II | € 89,90 | € 89,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.332,97 | ||
Zou de Fractal North een goede keuze voor mij zijn of hebben jullie nog andere ideeën?
Alvast bedankt voor jullie hulp.