Life is what happens while you're busy making other plans
Juiste provider: In Nederland ondersteunen onder andere KPN, Vodafone en Odido multisim voor de Apple Watch. Budgetproviders zoals Simpel of Simyo bieden dit niet. Bovendien werkt een eSIM op een Apple Watch anders dan op een smartphone: je kunt er geen regulier, losstaand eSIM-abonnement op laden.
[ Voor 28% gewijzigd door Bushie op 07-08-2026 10:38 ]
Ah, het werkt dus sowieso niet met een willekeurige eSIM... dat is jammer
Nee , je zoals aangegeven. een multisim nemen bij je huidige provider Odido, KPN of Vodafone. Bij KPN kost mij dit 5 euro p/m extra.frumper schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:59:
Ah, het werkt dus sowieso niet met een willekeurige eSIM... dat is jammer
Dan heb ik een uitdaging
abbo is van werkgever en die biedt geen multisim aan... dus dat wordt een andere manier bedenken om toch bereikbaar te kunnen zijn zonder telefoon. Misschien een simpele ander horloge waar gewoon een simkaartje in gaat, en dan de bandjes eraf halen. Kleiner device kan ik denk ik niet bedenken.
@Zawaponga hardlopen, waar ik mijn telefoon niet continu mee wil nemen maar wel wil kunnen bellen/berichten mocht er onverhoopt iets gebeuren onderweg. Dus iets kleins kan ik wel in mijn zak stoppen of belt, dat is geen probleem. Ik ben echter toe aan een nieuwe Apple Watch en dacht hiermee 2 vliegen in 1 klap te kunnen slaan.
Kan de cellular watch geen noodmeldingen maken naar 112 zonder 1 sim? Maar als je echt specifieke personen wil benaderen dan gaat dat natuurlijk niet.
Ah ok, ik wilde jou een belt aanbevelen, daar doe ik mijn smartphone in tijdens het hardlopen.frumper schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:37:
@Zawaponga hardlopen, waar ik mijn telefoon niet continu mee wil nemen maar wel wil kunnen bellen/berichten mocht er onverhoopt iets gebeuren onderweg. Dus iets kleins kan ik wel in mijn zak stoppen of belt, dat is geen probleem. Ik ben echter toe aan een nieuwe Apple Watch en dacht hiermee 2 vliegen in 1 klap te kunnen slaan.
Mocht het alleen gaan om bereikbaar te zijn tijdens het hardlopen: Willekeurige eSim aanschaffen met een nummer, doorschakeling op je werktelefoon aanzetten en bij thuiskomst weer uitzetten.
Pagina: 1