Topic terug vinden

Pagina: 1
Acties:

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
ik heb een keertje half augustus ofzo een topic gepost over een videokaart bij een doos muslie. Maar die was toen plotseling verdwenen uit het hardware algemeen forum. Dus waarschijnlijk is ie, zo handig als dat hier gaat, naar de HK verhuist waar ik toen dus nog niet op kon komen. Maar hoe kan ik mijn topic terug vinden? of verdwijnen hier de posts als ze van de eerst pagina vallen.

er staan namelijk niet van die handige nummertje onderaan voor de onderliggende pagina's

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst naar -> [forum=15] :).

Edit1:

Je zoekt dus een topic wat je zelf ooit heb geopend!? In dat geval kun je naar 'search' gaan, typ daar je gebruikersnaam in en zoek alleen op 'topicstarter' je krijgt dan een lijstje van alle topics die je ooit eens hebt geopend.
Je zoekactie naar 'Sir_Joachim' leverde 13 resultaten op. Resultaten 1 - 13.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

of op je naam klikken naast een eigen gepost berichtje.

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
eh, verrek :D

kon hem eerst nooit vinden met de search maar das eigenlijk ook best wel logisch... als je de HK niet in kan :P

ok, dankjewel allemaal! :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 20:50 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
of op je naam klikken naast een eigen gepost berichtje.
Dan krijg je alle topics waar je 'ooit' in hebt gereageerd :).
Maar is idd. 'ook' een oplossing :P :).
kon hem eerst nooit vinden met de search maar das eigenlijk ook best wel logisch... als je de HK niet in kan
Als je de HK _niet in kunt kun je niet zoeken naar topics van jezelf (als die daar naar -toe zijn verplaatst. Je kunt alleen zoeken in forums waar je ook daadwerkelijk in kunt komen.

Als je dus bijv. geen toegang tot de HK hebt.. kun je ook niet zoeken naar (eigen) topics die daar (HK) eventueel staan.