Ervaringen met Your Kitchen? Prijs, kwaliteit en montage

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• yvo96
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 12:34
Wij zijn ons momenteel aan het oriënteren op een nieuwe keuken en zijn daarbij uitgekomen bij Your Kitchen. Hun concept en transparante manier van prijzen spreken ons aan, maar online kan ik nog niet heel veel uitgebreide, onafhankelijke ervaringen vinden.

Daarom ben ik benieuwd of hier mensen zijn die daadwerkelijk een keuken bij Your Kitchen hebben gekocht.

Met name benieuwd naar:
  • Hoe was de prijs-kwaliteitverhouding ten opzichte van andere keukenwinkels?
  • Was de uiteindelijke prijs echt transparant, of kwamen er later nog kosten bij?
  • Hoe is de kwaliteit van de kasten, fronten, het werkblad en het hang- en sluitwerk?
  • Hoe verliepen het inmeten, leveren en monteren?
  • Werden eventuele beschadigingen of fouten achteraf netjes opgelost?
  • Zijn jullie na enige tijd nog steeds tevreden over de keuken?
Wij zoeken een redelijk luxe keuken met onder andere een kookeiland en hoge kasten, maar hebben weinig behoefte aan het gebruikelijke onderhandelspel bij keukenwinkels. Ervaringen met vergelijkbare aanbieders zijn daarom ook welkom.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:28

Freakie1NL

Grote Baas

10*290 WP (2900) op ZW & 9*450 WP (4050).

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:42

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

yvo96 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 10:37:
Hun concept en transparante manier van prijzen spreken ons aan,
Wat spreekt je eigenlijk precies aan in hun concept? Ik kan eigenlijk geen onderscheidend vermogen vinden in hun concept. Dat je zelf kunt kiezen uit kleur, maatvoering, uitvoering en soorten greepjes maakt het nog geen maatwerk. (en ook maatwerk is niet uniek).

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B