Meer mensen last van de DDoS-maatregelen bij Vimexx?

Pagina: 1
Acties:

• baakie2000
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 00:08
Vimexx heeft momenteel te maken met een grote DDoS-aanval en hanteert daarom extra strenge filtering om het netwerk beschikbaar te houden. Begrijpelijk, maar het lijkt erop dat hierdoor ook legitiem verkeer wordt tegengehouden.

Zie ook https://www.vimexx.nl/status

In mijn geval worden verbindingen met de API van Mollie geblokkeerd, waardoor betalingen niet meer goed verwerkt kunnen worden. Bij de klantenservice heb ik gevraagd of de Mollie API op een whitelist gezet kan worden, maar volgens hen is dat op dit moment niet mogelijk vanwege de huidige DDoS-maatregelen.

Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen? Bijvoorbeeld met: Mollie API-verkeer ,andere externe API's, webhooks die niet meer aankomen.

of andere legitieme verbindingen die worden geblokkeerd.

Ik ben benieuwd of dit een breder probleem is of dat ik één van de weinigen ben die hier last van heeft.

• marcel74
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 23:30
Wij hebben de hele dag wel last van langzame sites. Soms doen ze het niet en lijkt de VPS er uit te klappen. Na een paar minuten doet alles het weer (voor even), daarna hetzelfde weer opnieuw.

• baakie2000
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 00:08
Heb je externe API's lopen snelheid van sites heb ik wel terug door sommige plugin's tijdelijk even uit te schakelen en mollie omgeleid via ander hosting pakket custom made scriptje maar lekker loopt het niet.