iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vraag
Alle reacties
* pagani heeft op zijn werklaptop ook de nodige privé accounts draaien, waar Tweakers een voorbeeld van is
[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 05-08-2026 08:05 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat is wel een beetje het punt hé op een Enterprise systeem.... Juist alles zou de gebruiker moeten tegen houden om deze app te gebruiken... laat staan met een privé account.pagani schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 08:04:
Niets houdt de gebruiker tegen om zijn priveaccount voor die app te gebruiken toch? Dat het geïnstalleerd wordt op enterprise systemen is inderdaad minder logisch, maar of de wereld hierdoor vergaat...
* pagani heeft op zijn werklaptop ook de nodige privé accounts draaien, waar Tweakers een voorbeeld van is
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Onedrive heeft 2 componenten. Een zakelijke en en consumenten.
Een kan je inloggen op je zakelijk account en je zakelijke data op kwijt (en ook persoonlijke bestanden) En is gekoppeld aan je zakelijke Sharepoint etc.
De andere is gekoppeld aan je persoonlijke account. En die staat meestal dicht in een zakelijke omgeving (of zelf inloggen op andere zakelijke tennants).
Dat deze photos app een mogelijke waarde heeft op consumenten Windows, met je consumenten account, is prima.
Maar ik vind niet dat dit thuis hoort in een zakelijke omgeving.
Of zorg dat je ook kunt inloggen met een zakelijk account.
Verder vind ik ook dat er eigenlijk meteen ook policies beschikbaar moeten zijn om dit niet te tonen in een zakelijke omgeving als ze iets nieuws introduceren (nog niet zelf gecontroleerd nog lekker met vakantie).
Maar er is niet voor niets een enterprise versie van windows waarbij ik gewoon ongewenste apps makkelijk wil kunnen beheren, of kunnen verwijderen.
Net als die nieuwe people en agenda app. Nu kan ik mensen en agenda bekijken in outlook, teams en nog een app. Als een app echt toegevoegde waarde heeft, dan stel ik het zelf wel beschikbaar voor onze users.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.