Europese DMA dwingt Apple gedeeld klembord voor Windows te…

Pagina: 1
Acties:

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:44

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Artikel: nieuws: Europese DMA dwingt Apple gedeeld klembord voor Windows te maken
Auteur: @Hayte

Ligt het aan mij of is de titel een beetje van het niveau click-bait? Ik lees namelijk nergens (even los van het feit dat de DMA er is en dat dat proces gebruikt wordt) dat de dwang in her spel is. MS open een feature request en Apple bekijkt het en gaat het dus implementeren.

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:59

Hayte

Nieuwsredacteur
TheVMaster schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:08:
Artikel: nieuws: Europese DMA dwingt Apple gedeeld klembord voor Windows te maken
Auteur: @Hayte

Ligt het aan mij of is de titel een beetje van het niveau click-bait? Ik lees namelijk nergens (even los van het feit dat de DMA er is en dat dat proces gebruikt wordt) dat de dwang in her spel is. MS open een feature request en Apple bekijkt het en gaat het dus implementeren.
Ik snap je punt :) Ik zocht naar een vertaling van 'forces', omdat Apple wel pretty much verplicht is om hier aan te voldoen. Maar dwingen gaat dan iets te ver. Ik heb een alternatieve kop gebruikt!