Artikel: review: Kindle Scribe Colorsoft - Sterke rivaal voor reMarkable Paper Pro
Auteur: @PiweD
Ik kan bij mijn PDF's per pagina een "tag" aanhangen. Die tag kan ik zelfs groeperen. Op de overzichtspagina van het boek kan ik de in het boek aangemerkte tags aanklikken en dan krijg ik alle pagina's met die tag. Daarmee is het voor mij een soort heel krachtige boekenleggerfunctie die niet alleen één pagina duidt maar meerdere met context.
Ik ken de andere variant niet en daarom begrijp ik de opmerking misschien ook niet maar qua boekenleggerfunctionaliteit "mis" ik niets op mijn Remarkable.
Auteur: @PiweD
Jelle, wat bedoel je hiermee? In je vorige review begreep ik dat namelijk ook al niet.Wil je ook boeken lezen, dan kun je beter voor de Kindle kiezen. ReMarkable ondersteunt EPUB-formaten wel, maar iets basaals als een virtueel boekenleggertje tussen twee pagina's leggen kan niet. In eerdere reviews ben ik daar al dieper op ingegaan.
Ik kan bij mijn PDF's per pagina een "tag" aanhangen. Die tag kan ik zelfs groeperen. Op de overzichtspagina van het boek kan ik de in het boek aangemerkte tags aanklikken en dan krijg ik alle pagina's met die tag. Daarmee is het voor mij een soort heel krachtige boekenleggerfunctie die niet alleen één pagina duidt maar meerdere met context.
Ik ken de andere variant niet en daarom begrijp ik de opmerking misschien ook niet maar qua boekenleggerfunctionaliteit "mis" ik niets op mijn Remarkable.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~