Ik woon momenteel ergens waar ik ongeveer 5 maanden internet thuis nodig heb. Bij de meeste contracten zie ik een looptijd van 1 of 2 jaar staan voordat deze maandelijks opzegbaar zijn. Ik heb echter van zowel KPN als Odido medewerkers begrepen dat je bij een verhuizing (bijvoorbeeld naar het buitenland) je abonnement alsnog kan opzeggen?
Ik heb er verder niet naar gevraagd maar ik vraag me nu toch wel af hoe dit mogelijk is. Vooral met abonnementen waar je het eerste jaar met korting betaald. Het lijkt me sterk dat je ze je loslaten binnen het eerste jaar waar de korting loopt.
Is er in de eerste plaats geen maandelijks opzegbaar internet voor thuis? Buiten 5g om dan.
Ik heb er verder niet naar gevraagd maar ik vraag me nu toch wel af hoe dit mogelijk is. Vooral met abonnementen waar je het eerste jaar met korting betaald. Het lijkt me sterk dat je ze je loslaten binnen het eerste jaar waar de korting loopt.
Is er in de eerste plaats geen maandelijks opzegbaar internet voor thuis? Buiten 5g om dan.