Probleem met Sony Linkbuds S

Pagina: 1
Acties:

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-08 19:21
Hoi,

Dochter heeft enkele jaren terug een setje Sony Linkbuds S (WF-LS900N) gekregen voor kerst. Tot enkele weken terug werkte alles prima, maar nu lijkt er iets mis te lopen.

Met de oortjes in het doosje (1 of beiden) knippert de led indicator op het doosje de hele tijd oranje en loopt de batterij van zowel het doosje als de oortjes zelf leeg, op een 3 tal uur gaat het van vol naar 35%.

Als we stroom aansluiten op het doosje stopt het knipperen en lijkt alles normaal op te laden, tot de stroom er weer af gaat en het knipperen herbegint.

Fabrieksinstellingen reset lijkt niets te veranderen, doosje langere tijd aangesloten laten op stroom verandert ook niets. Ook contactpunten schoongemaakt zonder resultaat.

Ik vermoed dat er iets misloop wanneer de batterij van het doosje de oortjes wil opladen/bijladen zonder dat er stroom aangesloten is, maar waar het juist aan ligt is nu de vraag.

Heeft iemand al iets gelijkaardig gezien? Het lijkt er op dat het de batterij in het doosje is waar iets mis mee is, en het lijkt me wel doenbaar om die te wisselen, maar voor ik daar aan begin wou ik graag testen of deze oortjes normaal opladen in een ander doosje.

Is er iemand die ook een set linkbuds S heeft zonder problemen, met een werkend doosje? Zou het ok zijn om te testen of deze dopjes correct opladen in het andere doosje?

Of is er iemand die dit probleem nog al gezien heeft en weet wat er misloopt?

Dank