Wat doe ik fout? Ik heb via Apple een Familiy gemaakt, waar ik beheerder van ben. Ik heb voor mijn beide kinderen een app-limit ingesteld, gebasseerd op groepen. De groep “Games” staat op 2 uur per dag. Ook de groep “All apps & Categories” staat op 2 uur per dag. De uitzonderingen zijn Telefoon en Whatsapp; zodat ze wel kunnen bellen en een appje kunnen sturen.
Toch krijgen ze het voor elkaar om ruim over de 2 uur te gaan, met bv een Tiktok wat over de hele dag zo een uur of 3 gebruikt wordt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
IPhones met de laatste iOS versies
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Apps per categorie ingesteld, maar bv ook Tiktok specifiek op een tijdslot gezet.
De code is alleen bij mij bekend en als die ingevoerd wordt op een ander tst krijg ik daar een melding van. Zelfs als ze de code zouden weten, zie ik dus dat ze die invoeren.
Wat doe ik nu fout dat ze beide dus (veel) langer de telefoons kunnen gebruiken dan wat ik ingesteld heb?
Toch krijgen ze het voor elkaar om ruim over de 2 uur te gaan, met bv een Tiktok wat over de hele dag zo een uur of 3 gebruikt wordt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
IPhones met de laatste iOS versies
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Apps per categorie ingesteld, maar bv ook Tiktok specifiek op een tijdslot gezet.
De code is alleen bij mij bekend en als die ingevoerd wordt op een ander tst krijg ik daar een melding van. Zelfs als ze de code zouden weten, zie ik dus dat ze die invoeren.
Wat doe ik nu fout dat ze beide dus (veel) langer de telefoons kunnen gebruiken dan wat ik ingesteld heb?