Je mag reacties op je eigen reactie niet modereren. Zou je dan ook niet de moderatie op een reactie waarop jij zelf reageert achteraf moeten intrekken? Daarmee kun je net zo goed sturen, een kantjeboord +2 kun je met een pushje zomaar bovenaan de reacties onder een artikel krijgen zodat jouw subreactie daaronder ook weer meer views krijgt. Lijkt me niet gewenst
In de praktijk zie ik daar eigenlijk geen problemen mee, het gebeurd vaker dat een reactie een lagere score en een correctie krijgt.
Gebruikers die echt graag hoog in de boom willen komen en daarvoor willen valsspelen pakken normaal een reactie die al een hoge score heeft, maar ook daar zie ik maar zelden een offtopic reactie onder staan.
Ik zie dus geen meerwaarde.
Gebruikers die echt graag hoog in de boom willen komen en daarvoor willen valsspelen pakken normaal een reactie die al een hoge score heeft, maar ook daar zie ik maar zelden een offtopic reactie onder staan.
Ik zie dus geen meerwaarde.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.