Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee......je zult een 3-in-1 driver moeten gebruiken!! Als miniport-driver moet je apart de AMD-driver downen.
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Ik d8 dat het wel kan, je moet alleen de AGP drivers niet installeren. Kan je uitschakelen tijdens setup met zo'n vinkje. Ik heb ze wel geinstalled en heb geen problemen.
Als je een AMD761/VIA686B moederbord hebt, moet je de volgende drivers installeren:
1) AMD AGP miniport driver
2) VIA 4-in-1
Zoals gezegd is het bij die laatste niet nodig om de AGP driver te installeren, maar het is ook niet erg als je het wel doet: die driver wordt namelijk gewoon niet opgestart als-ie geen VIA northbridge kan vinden.
1) AMD AGP miniport driver
2) VIA 4-in-1
Zoals gezegd is het bij die laatste niet nodig om de AGP driver te installeren, maar het is ook niet erg als je het wel doet: die driver wordt namelijk gewoon niet opgestart als-ie geen VIA northbridge kan vinden.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."