AMD760 drivers?

Pagina: 1
Acties:

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Wanneer je een AMD760-chipset op je mobo hebt, kun je dan de VIA 4-in-1 drivers installeren?
Dit vraag ik omdat de AMD760 een VIA Southbrigde bevat...

Kan dit niet? Zijn er dan (4-in-1) drivers speciaal voor de AMD760-chipset (dus niet merkgespecificeerdemoederborddrivers (zo heyy >:))

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Nee......je zult een 3-in-1 driver moeten gebruiken!! Als miniport-driver moet je apart de AMD-driver downen.

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Ik d8 dat het wel kan, je moet alleen de AGP drivers niet installeren. Kan je uitschakelen tijdens setup met zo'n vinkje. Ik heb ze wel geinstalled en heb geen problemen.

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Als je een AMD761/VIA686B moederbord hebt, moet je de volgende drivers installeren:
1) AMD AGP miniport driver
2) VIA 4-in-1

Zoals gezegd is het bij die laatste niet nodig om de AGP driver te installeren, maar het is ook niet erg als je het wel doet: die driver wordt namelijk gewoon niet opgestart als-ie geen VIA northbridge kan vinden.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

mmm zonder die agp driver 3dmark score de helft :)