Dringend op zoek naar used ddr4 rond Utrecht

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• QuinTeknolife
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:30
Mijn pc, vermoedelijk mijn geheugen of moederbord, heeft de geest gegeven. Het geheugen op dit bord is de enige DDR4 module die ik heb, dus ben ik nu een beetje gestrand. Heeft iemand in de omgeving van Utrecht wellicht een of twee ddr4 modules over (2 of 4 x 4gb, 1 of 2 x 8gb, 1 x 16gb) die ik voor een schappelijke prijs over mag nemen?

Alvast thanks 🙃

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:11
categorie: Geheugen intern V&A DDR4 geheugen gesorteerd op oplopende afstand vanaf Utrecht

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In bovenstaande post wordt met V&A de Vraag & Aanbod sectie bedoeld. Vergelijkbaar met Marktplaats. Over het algemeen heeft dat wat nettere prijzen voor tweedehands spul in vergelijking tot Marktplaats.

@Miyazono Ik zie trouwens wel, als ik de link open, dat het niet direct gesorteerd is op afstand vanaf Utrecht.

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 02-08-2026 12:56 ]

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:31
CH4OS schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:54:
In bovenstaande post wordt met V&A de Vraag & Aanbod sectie bedoeld. Vergelijkbaar met Marktplaats. Over het algemeen heeft dat wat nettere prijzen voor tweedehands spul in vergelijking tot Marktplaats.

@Miyazono Ik zie trouwens wel, als ik de link open, dat het niet direct gesorteerd is op afstand vanaf Utrecht.
Dit wordt automatisch gedaan dmv. je IP-adres geloof ik. Nouja, voorheen iig. ging het bij mij automatisch +)

[ Voor 6% gewijzigd door Apart op 02-08-2026 12:58 ]

https://ko-fi.com/apart

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Apart schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:57:
Dit wordt automatisch gedaan dmv. je IP-adres geloof ik.
Nee, want toen ik net in de filters Utrecht toevoegde, kreeg ik compleet andere resultaten, terwijl ik zelf niet heel ver van Utrecht af woon, in dezelfde provincie.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 02-08-2026 12:59 ]

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
Ik heb niets ingevuld en geeft toch keurig mijn woonplaats aan.

Mijn profiel op Discogs

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ad de Jong schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 13:02:
Ik heb niets ingevuld en geeft toch keurig mijn woonplaats aan.
Die heb je waarschijnlijk dan ooit ingevuld, dat wordt bewaard. Er zit geen auto-detectie op. Probeer maar eens in een private window. :)

Koop al mijn ads!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
CH4OS schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:54:

Oh, ik had toch echt Utrecht ingevuld. Maar als ik hem nu open dan staat die voor mij automatisch weer op Middelburg, maar ja. Kwestie van even Utrecht invullen mocht die daar niet automatisch al op springen :P

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Daar hebben we V&A voor.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.