Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Zolang je er maar geen 6cm diepe schroeven voor gebruikt, gaat dat prima. Anders heb je kans om in 't wisselfilter terecht te komen
.
Dus gewoon die 1,5cm parkertjes erbij gebruiken, dan komt dat wel goed... Die speaker is ook maar van hout, dus daar ken je wel in schroeven
..
Een optie zou ook kunnen zijn: beugels die je om je speaker klemt, boven en onder. Maar dat is lelijk
Dus gewoon die 1,5cm parkertjes erbij gebruiken, dan komt dat wel goed... Die speaker is ook maar van hout, dus daar ken je wel in schroeven
Een optie zou ook kunnen zijn: beugels die je om je speaker klemt, boven en onder. Maar dat is lelijk
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik was ook niet mijn plan om lange schroefen te gebruiken,maar ik ben nieuwsgierig hoe anderen dit oplossen.Wat je al zegt 1,5cm parkertjes.En die beugels die je om je speaker klemt,daar heb je helemaal gelijk in,die zijn oerlelijk.Op vrijdag 21 september 2001 20:30 schreef JvS het volgende:
Zolang je er maar geen 6cm diepe schroeven voor gebruikt, gaat dat prima. Anders heb je kans om in 't wisselfilter terecht te komen.
Dus gewoon die 1,5cm parkertjes erbij gebruiken, dan komt dat wel goed... Die speaker is ook maar van hout, dus daar ken je wel in schroeven..
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
ikzelf heb beugels gehad die alleen onder de speaker hoeven. (dus niet boven en onder): Voordeel je kan je speaker nog eens ervanafhalen. (zonder de beugel te demonteren). Was ook een vrij subtiel ding, dus niet lelijker dan schroefbeugels.
Nadeel: Kan niet kantelen (wanneer je die schroefbeugels gebruikt kan je je speaker iets omlaagtilten).
Prijs was ruwweg in dezelfde orde van grootte.
Is mischien het overwegen waard (schroeven kan btw weinig kwaad. Wanneer het wat goedkopere speakers zijn, is het hout wat dunner, maar meestal valt dat wel te zien. Zorg er iig dat je er niet doorheen gaat, dat is niet fijn)
Nadeel: Kan niet kantelen (wanneer je die schroefbeugels gebruikt kan je je speaker iets omlaagtilten).
Prijs was ruwweg in dezelfde orde van grootte.
Is mischien het overwegen waard (schroeven kan btw weinig kwaad. Wanneer het wat goedkopere speakers zijn, is het hout wat dunner, maar meestal valt dat wel te zien. Zorg er iig dat je er niet doorheen gaat, dat is niet fijn)
Hallo lampje die beugels die je alleen van onderen klemt heb ik ook gezien,van het merk Vogel,s.Het nadeel is,ik vind ze lelijk en ze kosten fl 100.00 (ik heb er vier nodig).Ik ga eerst kijken hoe de speaker er aan de binnenkant uit ziet.Als dit er goed uitziet dan gebruik ik de steunen die je moet schroeven.Deze kosten fl:40.00,en die zie je ook bijna niet.
Ik heb ooit een speakers opgehangen, en heb dat gedaan met boekenplanksteunen. Dat is echt heel erg goedkoop iig. Maar ik heb een schuin dak, dus dan wordt je speaker automatisch omlaag gericht. Maar als je het echt heel goedkoop wilt doen, is het wel een optie (van die boekenplank dingen zie je als het goed is weinig tot niets).
In welke zaken (soort) kan je het beste zoeken naar wandsteunen ??? Het liefst Leiden en omstreken. Het gaat BTW om mijn 5 SONY DAV-S500 speakertjes. (die hebben al voor geprepareerd schroefdraad
)
edit:
Wandsteunen was met een D, bedankt
Wandsteunen was met een D, bedankt
millennium, volgens mij moeten daar de bose wanDbeugels met M8 of M10 schroefdraad ook ook passen. Nog mooier vind ik persoonlijk de plafondbeugels(stangetjes) alleen vind ik die niet meer terug op de pagina van Bose.
Deze beugels kun je gewoon bij bv Vogelzang kopen/bestellen.
Of je tweaked een stuk draadeind vast op een plaatje van 5x5 met vier gaatjes en een opgelaste moer.
Of je tweaked een stuk draadeind vast op een plaatje van 5x5 met vier gaatjes en een opgelaste moer.
OK, bedankt ik zal eens kijken naar de BOSE beugels. Plafondbeugels zijn idd wel stoer. Maar moet je dan het schroefdraad boven in je speakers hebben ??? (zit bij mij gewoon aan de achterkant.) Vraag me af of het wel blijft zitten in mijn zachtboard plafond....Op dinsdag 08 januari 2002 00:41 schreef SEPP het volgende:
millennium, volgens mij moeten daar de bose wanDbeugels met M8 of M10 schroefdraad ook ook passen. Nog mooier vind ik persoonlijk de plafondbeugels(stangetjes) alleen vind ik die niet meer terug op de pagina van Bose.
Pagina: 1