• mauzzer85
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 03-08 12:35
Ik zoek gebruikers van de Anker Solix Solarbank Max AC 7kWh, ben heel benieuwd naar het gebruik en verbruik , laden ontladen en de totale werking van P1 naar de cloud naar de Solar bank max ac en de route weer terug naar de P1 , en de 0 op de meter. Zoek inzichten en harde data om te vergelijken.

• n.importe
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:42
Volgens mij werkt het niet zo (van P1 naar de cloud naar de Solar bank max ac en de route weer terug naar de P1). Zoals ik het begrijp kies je een profiel in de anker app (in contact met hun cloud) om de bijbehorende criteria vast te leggen in de solarbank. Die solarbank krijgt voortdurend van de P1-meter de actuele stroom (sterkte en richting) je huis in of uit. Aan de hand daarvan zal de solarbank opladen wanneer er een stroom richting het net plaatsvindt (zodanig dat de uitgaande stroom door je solarbank wordt geladen) en als er een netto instroom in je huis plaatsvindt zal de solarbank bijspringen en die stroombehoefte invullen door te ontladen - alles zolang het past bij het gekozen profiel en zolang de laadtoestand van de solarbank dat toelaat. Er gaat sowieso geen data naar de P1-meter.