Vraag

• avb
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 31-07 20:15
Mijn vraag
ik wou vragen als ik mijn batterij eruit haal van mijn go pro 7 black dan connect hij niet op mijn pc met de accu wel via hdmi capture stick, ik gebruik deze voor de pc te connecten UGREEN Micro HDMI naar HDMI Adapter, HDMI 2.1, 8K@60Hz, 4K@240Hz, 25cm | Bidirectioneel, 48Gbps, Aluminium Behuizing en de HDMI-adapter, Capture Card Audio/Video, 4 K1080p, USB-HDMI-adapter, Draagbare Kaart, Plug & Play Capture, voor Live Videostreaming, Video-opname of Live Uitzending

Relevante software en hardware die ik gebruik
...obs win 11

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...op het forum van go pro maar daar staat niets over zonder batterij streamen vandaar. heb ook al nieuwe hdmi kabel gekocht maar dat is het probleem ook niet .

Alle reacties

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:32

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Je vraag is wat cryptisch. Maar ik begrijp dat je ja GoPro via een HDMI capture card wil streamen naar OBS. Als je de GoPro alleen met HDMI kabel aan sluit, gaat dat inderdaad niet werken want HDMI levert geen stroom en is alleen bedoeld voor signaaloverdracht. Je zult de GoPro dus ook moeten voeden.

Maar dat had je ook zelf kunnen proberen aangezien er nergens werd gemeld dat het zonder accu ook zou kunnen. En dat blijkbaar ook niet werkte.

[ Voor 4% gewijzigd door sys64738 op 04-08-2026 16:58 ]

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear