draadloze koptelefoon microfoon werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tekno32
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 06-08 13:38
Hallo ik heb een ntech ntp-500b headset gehaald ik heb hem via mijn tel getest dat hij helemaal werkte geluid en micrefoon nu heb ik hem verbonden via bluetooth op mijn pc er komt gewoon geluid uit dat stuk zeer tevreden mee nu krijg ik de mic alleen niet werkend heb w11 heb alles toegang gegeven hij laat me de micrefoon ook gewoon zien in de instellingen maar wat ik ook doe hij pakt mijn stem geluid niet op heeft iemand enig idee wat hier het probleem en evt een oplossing voor is?

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

In welke applicatie probeer je je microfoon te gebruiken?

• tekno32
discord maar ook met windows testen zie ik de mic maar pakt absoluut geen geluid op wel via mijn telefoon

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

tekno32 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 16:52:
discord maar ook met windows testen zie ik de mic maar pakt absoluut geen geluid op wel via mijn telefoon
Heb je in discord ook je mic geselecteerd?

• tekno32
yes heb echt alles gedaan ook daar laat die de mic zien maar pakt geen geluid aan

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-08 14:04

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

Kan het zijn dat deze een fysieke mute-knop heeft? Sommige koptelefoons hebben z'n knop of functie.

Zou namelijk kunnen verklaren waarom er een bron is zonder input.

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

• tekno32
diet heeft die of nouja je kan er youtune mee op pauze en play zetten maar helaas haalt dit niks uit verder

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:08

br00ky

Moderator Harde Waren
@tekno32 het zou fijn zijn als je wat meer aandacht aan je posts schenkt. Zonder hoofdletters en punten, komma's en dergelijke is het erg moeilijk lezen. Copy paste je tekst in je favoriete AI website en die kan er zo een foutloos stukje van maken :). Dan hebben mensen ook meer zin om je te helpen.

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:08
Wat nog wel eens wil helpen is het verwijderen van alle bekende bluetooth apparaten en dan je headset opnieuw verbinden.
Mogelijk verhelpt dat ook gelijk de haperende [Shift] en [.] op je toetsenbord.

Spel en typfouten voorbehouden

Pagina: 1