Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
hoe bedoel je? epox heeft hier een kantoor in NL zitten... reageren vrij snel enzo.. en gratis t-shirtsOp vrijdag 21 september 2001 19:58 schreef Moody het volgende:
- mindere service (??)
heb een 8KTA3 gehad.. echt superplankie.... en EPoX ook prima
Ik ken redelijk veel volk (7 man) dat dit bordje heeft en ik heb er daar nog geen 1 van horen klagen. Al die systeempjes zijn OC'd, daar ook zeker geen prob'z mee. Alleen 1tje dat kapot in de doos zat (waarschijnlijk vervoer) en teruggebracht (en uiteraard een nieuw gekregen).
Over service, dat zou ik niet zo durven zeggen. Ze zijn nog maar net deftig te krijgen in Europa (eindelijk), en de service (voor zover dat je dat nodig hebt) is toch al redelijk.
Als je voor service moet gaan moet je anders naar een Abit gaan he, maar ik denk niet dat dat erg belangrijk is voor tweakers (enkel bios-updates zijn interessant
)
Is gewoon een goed bordje naar mijn mening (hoewel ik op het abit bordje wacht met een KT266A
)
Over service, dat zou ik niet zo durven zeggen. Ze zijn nog maar net deftig te krijgen in Europa (eindelijk), en de service (voor zover dat je dat nodig hebt) is toch al redelijk.
Als je voor service moet gaan moet je anders naar een Abit gaan he, maar ik denk niet dat dat erg belangrijk is voor tweakers (enkel bios-updates zijn interessant
Is gewoon een goed bordje naar mijn mening (hoewel ik op het abit bordje wacht met een KT266A
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Verwijderd
Ik heb m'n EPoX 8K7A+ zonder extra kost ingeruild voor een ABIT KG7.
Ik was de 5V problemen meer dan zat. Qua FSB overclocking en dergelijke wel een leuk bordje ... maar al die jumpers... de ABIT BIOS met softmenu III is een beetje thuiskomen .... eindelijk geen jumpers meer, en na wat voltage modden ....
Enkel krijg ik de FSB van m'n ABIT absoluut niet hoog .. nu ja, 166 MHz cas 2.5 werkt wel maar cas2 wil absoluut niet goed ... zelfs op 133, terwijl het geheugen al bewezen heeft dat 180 cas2 de limiet was .... weirndess, maar ik werk eraan
JC
Ik was de 5V problemen meer dan zat. Qua FSB overclocking en dergelijke wel een leuk bordje ... maar al die jumpers... de ABIT BIOS met softmenu III is een beetje thuiskomen .... eindelijk geen jumpers meer, en na wat voltage modden ....
Enkel krijg ik de FSB van m'n ABIT absoluut niet hoog .. nu ja, 166 MHz cas 2.5 werkt wel maar cas2 wil absoluut niet goed ... zelfs op 133, terwijl het geheugen al bewezen heeft dat 180 cas2 de limiet was .... weirndess, maar ik werk eraan
JC
He DuronDude....pas je sig aan dan!!!
Ik heb het Epox-bord net binnen. Jammer dat ik meteen de bios heb moeten upgraden, maar dat was op zich zo gebeurd. Er zit trouwens een AMD 761-chippie op! Deze is weer wat moderner dan de 760.
Ik heb ondertussen alleen nog maar WinME erop gegooid, maar dat loopt dus prima. OC-en doe ik de eerste maand nog niet aan. Eerst moet hij zich bewijzen.
Ik heb hiervoor trouwens al eerder een Epox-bord gehad. Dat was een super-socket7. En hij was perfect (en is verkocht).
Mazzel
Ik heb het Epox-bord net binnen. Jammer dat ik meteen de bios heb moeten upgraden, maar dat was op zich zo gebeurd. Er zit trouwens een AMD 761-chippie op! Deze is weer wat moderner dan de 760.
Ik heb ondertussen alleen nog maar WinME erop gegooid, maar dat loopt dus prima. OC-en doe ik de eerste maand nog niet aan. Eerst moet hij zich bewijzen.
Ik heb hiervoor trouwens al eerder een Epox-bord gehad. Dat was een super-socket7. En hij was perfect (en is verkocht).
Mazzel
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
die 8k7a (+) is echt een kwijlbord... Ik heb al met 3 van die borden gewerkt, allemaal probleemloos en superstabiel. De hexadecimale code's om fouten te zoeken werken ook nog eens perfect (ok, als je ze nodig hebt is er wel iets aan de hand)
en verder: kantoor in NL, dus met problemen hoeft 't in ieder geval nooit ver weg.
M.a.w:
Dit is echt een aanrader
en verder: kantoor in NL, dus met problemen hoeft 't in ieder geval nooit ver weg.
M.a.w:
Dit is echt een aanrader
- hardware always changes.. -
En jij gelooft jezelf?Op vrijdag 21 september 2001 20:47 schreef McBoldy het volgende:
(...)
Er zit trouwens een AMD 761-chippie op! Deze is weer wat moderner dan de 760.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Verwijderd
AMD 761 staat voor alleen de northbridge, AMD 760 is de hele chipset.Op vrijdag 21 september 2001 20:47 schreef McBoldy het volgende:
Er zit trouwens een AMD 761-chippie op! Deze is weer wat moderner dan de 760.
Pagina: 1