Vraag

• steeflea
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 11:21
IIk ben op zoek naar een tv van 75 tot 85 inch met een budget van ongeveer €1.000.

Laatst zag ik op iBOOD de Hisense U7Q van 85 inch voor slechts €1.000. Helaas was ik nét te laat om die aanbieding mee te pakken.

Mijn vraag is: komen dit soort aanbiedingen vaker voorbij? Op welke aanbiedingen zouden jullie wachten, en welke tv's raden jullie aan om in de gaten te houden?

Ik gebruik de tv voornamelijk voor gamen, YouTube en het kijken van films. Alle tips zijn welkom!

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 30-07-2026 11:54 . Reden: Alles dikgedrukt is niet nodig. ]

Alle reacties

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Er zijn wel vaker aanbiedingen maar waarom specifiek dit merk of model?
Wat is er mis met bijvoorbeeld een Samsung?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/2210886;2216972/

• steeflea
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 11:21
Het hoeft niet per se dit specifieke model te zijn. Andere merken of modellen zijn ook welkom, zolang de specificaties ongeveer vergelijkbaar zijn.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@steeflea Welkom op het forum. Om onduidelijke redenen heb je het format verwijderd dat je kreeg bij het openen van een nieuw topic. Dit format is er niet voor niets. Het helpt jou om je vraag beter te verwoorden en het helpt je medeforumgebruikers om te begrijpen wat je zoekt, zodat de adviezen daar beter op aansluiten.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Daarnaast verwachten we op Tweakers ook een stukje eigen inzet. Dat betekent voorwerk doen en zo uitgebreid mogelijk je wensen, budget en zoektocht beschrijven.

We hebben geen glazen bol, dus we weten net zo min als jij wanneer een aanbieding er weer zal zijn. Je kunt daarvoor de Pricewatch gebruiken om te zien of een specifieke tv, of diens alternatieven eerder in de aanbieding zijn geweest Zie: categorie: Televisies Je kunt hier namelijk ook de prijsgeschiedenis terugzien.

Vul je startpost aan met de vragen uit het format (gebruik daarvoor de wijzig-knop bovenaan je bericht). Hoe uitgebreider en specifieker jij bent, hoe beter de antwoorden zullen zijn. Nu is het namelijk nog echt te weinig om je goed te kunnen helpen.

Om meer te leren over welke tv's aanraders zijn, lees ook onze BBG (Best Buy Guide). Zie Televisie Best Buy Guide

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 30-07-2026 11:56 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator