Beste (verkrijgbare) handheld-emulator op het moment

Pagina: 1
Acties:

• Wahied10
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19:44
Goedenavond,

Een paar dagen geleden heb ik voordat we vertrekken op vakantie een Miyoo mini plus gekocht om af en toe even op te spelen straks. Even ontspannen...

Ik heb wat oude spellen erop gespeeld (Prince of Persia (SNES) op de PS 1 : PES 1 en 2, Tekken 3, GTA 2, etc) en ik merk dat er een oud vuurtje opnieuw is aangewakkerd :D Ik kom er nu toch achter dat ik toch wel graag een wat krachtiger apparaat zou willen hebben af en toe ook bijv PS2 games te kunnen spelen. Ik kwam uit op de Ayn Odin 3, maar die is amper verkrijgbaar. De prijzen waar je hem nu voor kan kopen is rond de 700€, dat vind ik te gek.

Ik vind het moeilijk om achter te komen wat het 'beste apparaat' is als ik PS2 spellen wil kunnen spelen en een fijne grip te hebben. De Anbernic RG556 heeft volgens mij de grip die het fijnst in de hand ligt, met de Miyoo mini merk ik dat ik kramp krijg aan mijn vingers.

Kan iemand mij helpen en eventueel zijn ervaring te delen in wat een goed apparaat is die ook goed te verkrijgen is. Dank alvast.