@mod in topic

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
1. Welk probleem ervaar je?
> ken niet de username van de mods van ieder (sub)fora. Staat wel benoemd op topic list)

2. Waarom is dat een probleem?
> ik ben lui :+ minder klikken altijd beter
> topic report is achter de schermen. Soms is feedback direct in topic/reactie wenselijk

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
> incidenteel, afhankelijk van onderwerp/discussie dat een moderator aangeroepen kan worden (zonder terug naar hoofdpagina te moeten , om daar de desbetreffende usernames van moderator te vinden)

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
> @mod typen en dan “lijst met moderators” van specifiek (sub)forum zien

Of

> @mod typen, en dat desbetreffende reactie als DM/Notificatie naar de topic/forum specifieke moderators gaat

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 29-07-2026 18:01 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Het idee is toch juist dat dergelijke dingen niet in het topic thuis horen en daarom via TR of een topic in het 'schop een mod' subforum/DM naar de betreffende mods van het subforum?
Bij het subforum zie je al de lijst van mods, hier bijv. CSA:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_P1lbecSwqQtyMbSiE4hHmdaeA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XkjOuiCc5CtZ4hsmcG98SRiU.png?f=user_large

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:52
Als je iets kwijt wil aan een moderator kan je het topic of een bepaalde post rapporteren.
Is maar 1 klik, luier kunnen ze het niet maken ;)

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-07 19:17

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Inderdaad, topicreport of het lokale feedback topic zijn doorgaans toch echt de beste optie. Iets melden/vragen aan de mods is zo’n beetje per definitie off-topic.

Neemt niet weg dat team-tags ook zeker op mijn verlanglijstje staan, maar dat is nog niet zo simpel geloof ik :)

[ Voor 25% gewijzigd door Orion84 op 29-07-2026 18:11 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Oon schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:02:
Het idee is toch juist dat dergelijke dingen niet in het topic thuis horen en daarom via TR of een topic in het 'schop een mod' subforum/DM naar de betreffende mods van het subforum?
[Afbeelding]
begrijp wat je schrijft, en dat is opzich prima systeem. Echter incidenteel(!), is een TR juist niet wenselijk. En is het praktisch om een modderator direct in een reactie/vraag/discussie te kunnen aanschrijven.
klopt, prima info. dat een 'lijst' van de mods vermeld wordt benoem ik ook in mijn TS.
JukeboxBill schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:07:
Als je iets kwijt wil aan een moderator kan je het topic of een bepaalde post rapporteren.
Is maar 1 klik, luier kunnen ze het niet maken ;)
Is een prima en plezierige functie, edoch is het (soms) handig om juist niet 'achter de schermen' te werken, en beter publiekelijk betrekken.

zoals hierboven ook schrijf; ben bekend met de mogelijkheden (TR/Mod list/Tweakers feedback fora)

het is dan ook een 'nice to have' verzoek, een feature die de 'gebruikersbeleving' nog verder verbeterd.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards