• HTSTP
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 16:02
Ik zoek een?
SVS isolation feet voor 2x sb-1000

Wat is je budget?
Zo min mogelijk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Sub van de vloerr te halen voor eventuele resonatie ect.

Wat heb je zelf al gevonden?
SVS Sound Path Subwoofer Isolatiesysteem 4-delige luidsprekervoetjes lra | Fruugo NL

Welke vragen heb je hier nog over?
Is deze webshop legit? is het veilig om hier te bestellen? of heeft iemand hier al ervaring mee? deze voetjes zijn aanzienlijk goedkoper als ergens anders. Maar is dit betrouwbaar?

of heeft iemand anders goeie tips voor andere isolation feets? voor de svs sb-1000?

Ik twijfel of hier ik bij die fuuggoo website moet bestellen. voordat je weer gezeur krijgt. 8)7

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Maak je eigen afweging zou ik zeggen: https://nl.trustpilot.com/review/fruugo.nl

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Fruugo is een UK shop platform a la Etsy. Je koopt dus niet bij Fruugo maar bij een 3rd party. In jouw voorbeeld HONG KONG LIANG RUI TRADING LIMITED.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Geen ervaring, maar dit is wellicht een optie?
https://www.thomann.nl/sw...er_isolation_riser_xl.htm

Prima reviews en thomann is betrouwbaar.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:08
Wat wil je precies bereiken met die voetjes? Is er resonantie? Zijn er klachten van buren? Of is het uit voorzorg, omdat je spreekt over 'eventuele resonantie'. Ik heb ze ook onder mijn SVS sub, en daaronder nog een Auralex HT Subdude. Voor mij was het met name ontkoppelen van de vloer om overlast naar de buren te verminderen. Alleen de voetjes hielp al een stuk maar het probleem was niet opgelost. Nog een HT Subdude er onder zorgde voor een acceptabel resultaat.

Als het je echt te doen is om resonantie overlast aan te pakken zou ik niet bezuinigen en geef een paar tientjes extra uit voor echte SVS soundpath isolatievoetjes. Als het uit voorzorg is, zou ik het geld voorlopig in de zak houden.

Dit is ook nog een optie: Devine Sub Pad | Bax Music

[ Voor 25% gewijzigd door Hulleman op 30-07-2026 11:49 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:37
Net zo spannend als je het zelf wil maken, fancy voetjes op maat. Of bestel een standaard anti vibratie mat voor onder de wasmachine even op maat knippen ben je er ook.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@HTSTP ben je er nog?
Hen je al wat besteld en ervaringen of overwegingen te delen?
Anders heeft dit topic ook weinig nut meer

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1