"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Het herhaaldelijk posten van dezelfde reactie in een serie artikelen en daarmee steeds +3 oogsten lijkt me ook weer niet de bedoeling. Waarom niet gewoon een linkje naar een pastebin ofzo waar je dit organisch kan laten groeien? Werk je alle oude versies van die reactie in voorgaande artikelen ook bij?
[ Voor 4% gewijzigd door TV_NERD op 28-07-2026 19:26 ]
Waarom denk je dat ik dit topic ook heb geopend? Als er meer informatie in dat achtergrondartikel staat, waar deze melding over gaat, is die herhaaldelijke discussie over de zin en onzin van zulke schermen een stuk minder relevant. Het is totaal niet de bedoeling om hiermee "+3's te oogsten"...TV_NERD schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 19:25:
Het herhaaldelijk posten van dezelfde reactie in een serie artikelen en daarmee steeds +3 oogsten lijkt me ook weer niet de bedoeling. Waarom niet gewoon een linkje naar een pastebin ofzo waar je dit organisch kan laten groeien? Werk je alle oude versies van die reactie in voorgaande artikelen ook bij?
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Sorry! Niet zo bedoeld, waarschijnlijk te vluchtig gelezen en in een opwelling gereageerd. Ik begrijp je nu.
Mooie reactie in elk geval! Ik ga kijken wat ik nog kan toevoegen aan de explainer. Zo'n artikel is wel bedoeld als een snelle/kernachtig geschreven introductie op het onderwerp, ik heb helaas niet zoveel ruimte om uit te wijden als jij