Iemand enig idee waar ik een USB-C / Micro-A[*] kabeltje kan vinden? Ik zoek me het ongans maar het wil niet lukken.
[*] Wikipedia: File:USB Micro-A.svg
Bedankt!
[*] Wikipedia: File:USB Micro-A.svg
Bedankt!
[ Voor 106% gewijzigd door RaZ op 28-07-2026 11:58 ]
Ey!! Macarena \o/
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
In ieder geval de oude Intuvia, zo'n kabeltje werkt daar prima.DexterDee schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:28:
Blijkbaar hebben bepaalde Bosch fietscomputers een Micro-A aansluiting
De pin-out is anders.-Paul- schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:14:
Sommige connectoren past zowel Micro-A als Micro-B in. Misschien nog de moeite waard om dat te checken. Anders inderdaad een verloopstukje.
Ja, een adapter kan wel, maar hou ik niet van. Blijft haken enzo.Evenzo, ik hou het in gedachten als het echt niet anders kan.dragonhaertt schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:05:
Dat lijkt inderdaad niet te bestaan, of ik kan het niet snel vinden.
Waarom gebruik je niet een extra adaptertje?
Micro-a naar micro-b adapter kost een paar euro.
Micro-B naar USB C bestaat wel gewoon.
Dat is ook waar ik het wil gebruiken. (En dat had ik er best bij kunnen zeggen :-/) Alleen die standaard kabeltjes zijn 20-25 cm lang. Met haakse stekker. Ik zie nu dat jij een 30 cm kabel gevonden hebt met rechte stekker. Das al veel beter :-) Dank je wel.DexterDee schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:17:
Ik denk dat je het moet zoeken in het fiets-laadkabel domein. Daar is Micro-A in gebruik.
Dit is in ieder geval een kabel die aan je specificaties voldoet:
https://www.bol.com/nl/nl/p/bosch-smartphonehub-kabel-micro-usb-usb-c-zwart/9300000150065753/
De poort is nu juist micro-USB AB, daar past zowel een micro B plug in voor opladen van de Intuvia zelf en het bijwerken van de firmware, en een micro A plug voor OTG.Icephase schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:29:
In zo'n oudere Intuvia past sowieso een micro-usb B kabeltje
Opladen van de Intuvia? Die heeft niet eens een eigen accu volgens mij... Opladen DOOR de Intuvia bedoel je denk ik. Dat werkt gewoon met een micro B plug.hcQd schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:37:
[...]
De poort is nu juist micro-USB AB, daar past zowel een micro B plug in voor opladen van de Intuvia zelf en het bijwerken van de firmware, en een micro A plug voor OTG.
Heeft een eigen accu, haal hem maar eens mag de fiets, dan kun je hem nog steeds aanzetten.Icephase schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:40:
Opladen van de Intuvia? Die heeft niet eens een eigen accu volgens mij..
Eigenlijk hoor je voor OTG micro-A te gebruiken, zodat de kabel niet past in een apparaat dat dit niet ondersteunt, hier wordt echter veel mee gesjoemeld.Dat werkt gewoon met een micro B plug.
Oslik blyat! Oslik!