Ik zag net toevallig iets loshangen aan de onderkant van mijn auto (Ford Focus station uit 2019). Bleek een plastic frame te zijn dat ik zo weer kon vastklikken: aan de voorkant zit één schroef die nog vast zat, rondom zit een aantal plastic clipjes die niet vastgeklikt zaten.
Maar nu zit er daar nog steeds een best wel groot (10x10 cm ofzo) gat in de bodem. Hoort daar niet iets in te zitten? Heb geprobeerd het op de foto te zetten:
Vanaf de voorkant schuin omhoog (met .5 pano.lens) bij de rode pijl, wiel rechts op de foto is dus het linker voorwiel):
:strip_exif()/f/image/3ZOUkDXvfYVcRKqa6cQ1oPPe.jpg?f=fotoalbum_large)
En met de camera plat op de grond omhoog:
:strip_exif()/f/image/kc86AqzrS3yDs14rp6nn1hCt.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat voor opening is dit en is het erg/normaal dat dat open is? Als ik op tijd thuis ben morgen kan ik ook wel even langs de garage rijden om te informeren, maar wellicht heeft hier iemand al een idee.
Maar nu zit er daar nog steeds een best wel groot (10x10 cm ofzo) gat in de bodem. Hoort daar niet iets in te zitten? Heb geprobeerd het op de foto te zetten:
Vanaf de voorkant schuin omhoog (met .5 pano.lens) bij de rode pijl, wiel rechts op de foto is dus het linker voorwiel):
:strip_exif()/f/image/3ZOUkDXvfYVcRKqa6cQ1oPPe.jpg?f=fotoalbum_large)
En met de camera plat op de grond omhoog:
:strip_exif()/f/image/kc86AqzrS3yDs14rp6nn1hCt.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat voor opening is dit en is het erg/normaal dat dat open is? Als ik op tijd thuis ben morgen kan ik ook wel even langs de garage rijden om te informeren, maar wellicht heeft hier iemand al een idee.
Zo scherp als een voetbal!