Redactieblog: FC 27 vindt gokken belangrijker dan voetbal…

Pagina: 1
Acties:

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:37

jdh009

FP PowerMod
Topicstarter
Artikel: .geek: Redactieblog: FC 27 vindt gokken belangrijker dan voetbal voor iedereen
Auteur: @Tweakjur
Maar het neemt niet weg dat er een grote groep jonge gamers is waartegen PEGI nu zegt: "Wij vinden dit spel risicovol voor jullie." En dat lijkt me niet de bedoeling. Voetbal is van iedereen. Voetbalspellen horen dat ook te zijn.
Mooi artikel en interessant om te lezen. Ik had alleen een kleine opmerking over de laatste alinea. Die keuze is toch door EA gemaakt? Zij kiezen ervoor om het spel in deze staat uit te brengen. Zoals je zelf eerder aangeeft, liggen de regels vast. Nu lijkt het alsof je de schuld (onbewust) in de (voetbal)schoenen van PEGI schuift... alsof zij ervoor kiezen dit label voor hun plezier erop te plakken. Dat zij nu de boeman zijn die de gamer straft. Maar de bal lag letterlijk bij EA, en die schieten mis. 9Of raak, als je puur voor het geld gaat.)

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-07 10:02

Tweakjur

Redacteur
Oh nee, dat is zeker niet wat ik bedoel. Ik bedoel wel degelijk dat EA dit doet. PEGI doet uitstekend werk en ze hebben helemaal gelijk.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)