Hoi!
Na dit topic:
Apart in "Nieuwe videokaart op bestaand systeem"
De keuze gemaakt voor een Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT
Echter zijn daarmee de problemen niet geheel verholpen. De artifacts zijn verdwenen, maar het systeem herstart nog een op bepaalde momenten. Nu heb ik windows opnieuw opgestart en zijn alle foutmeldingen verdwenen.. echter tijdens het gamen op ultra (Palwords / RDR2 / CS) krijg ik willekeurig zwart beeld en herstart de PC. Daarna kan ik weer vrolijk verder.
Dit gebeurt niet wanneer ik de settings op medium/high zet. Daarmee vermoed ik de Corsair 650e. Ik heb geen tweede kabel kunnen vinden, dus de videokaart is nu ge daisy chained.
Ik zoek een?
Voeding
Wat is je budget?
+- 100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu deze op het oog.
Mochten er nog tips zijn, dan hoor ik het graag.
Na dit topic:
Apart in "Nieuwe videokaart op bestaand systeem"
De keuze gemaakt voor een Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT
Echter zijn daarmee de problemen niet geheel verholpen. De artifacts zijn verdwenen, maar het systeem herstart nog een op bepaalde momenten. Nu heb ik windows opnieuw opgestart en zijn alle foutmeldingen verdwenen.. echter tijdens het gamen op ultra (Palwords / RDR2 / CS) krijg ik willekeurig zwart beeld en herstart de PC. Daarna kan ik weer vrolijk verder.
Dit gebeurt niet wanneer ik de settings op medium/high zet. Daarmee vermoed ik de Corsair 650e. Ik heb geen tweede kabel kunnen vinden, dus de videokaart is nu ge daisy chained.
Ik zoek een?
Voeding
Wat is je budget?
+- 100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu deze op het oog.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold Core | € 89,90 | € 89,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 89,90 | ||