Mother, will they like this song?
Volgens mijn kan dat niet zoveel kwaad...heb de mijne ook bijeengebonden en tot nog toe geen problemen. Ik dacht alleen dat oprollen niet zo goed was ivm inductie-opwekking enzo (ben m'n natuurkunde-lessen al lang weer vergeten)
Verwijderd
De kabels kunnen als spoel gaan werken. Ze zullen wel iets warmer worden op deze manier. Maar niet zo heet dat ze in de fik vliegen.
Laat je de isolatie er dan gewoon omheen, of haal je alles los en er dan vervolgens weer omheen?
Verwijderd
Het licht er natuurlijk aan hoeveel WATT er door een kabeltje heen gaat.
Het beeldscherm vreet het meeste lijkt me.
dus die had ik appart gehouden.. en de rest kan volgens mij wel bij elkaar.
Het beeldscherm vreet het meeste lijkt me.
dus die had ik appart gehouden.. en de rest kan volgens mij wel bij elkaar.
Verwijderd
Maakt geen flikker uit.
Zodra je storing krijgt of iets begint te ruiken haal je ze ff uit elkaar.
Zodra je storing krijgt of iets begint te ruiken haal je ze ff uit elkaar.
normaal gesproken kan je die kabels ook allemaal in 1 kabelgootje proppen, dus ik denk dat dit ook wel te doen moet zijn
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Zolang je de stroomkabels maar gescheiden houdt van de eventuele datakabels (=netwerk e.d.) gaat alles prima hoor.
Ik denk niet dat je bij dit soort van kabels samenbinden aan hitte moet denken, dat zit wel goed. Denk eerder dat je magnetisme krijgt waardoor het kan zijn dat sommige apparaten niet meer werken.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
volgens mij moet dat geen problemen geven
sorry, maar door een kabel lopen Ampere's.Op vrijdag 21 september 2001 22:25 schreef QuakeMASTER het volgende:
Het licht er natuurlijk aan hoeveel WATT er door een kabeltje heen gaat.
en je kunt de hele bende gewoon bijelkaar binden, maar ik zou idd geen netwerkkabel of data kabels er tussen doen. alle 220V kan gewoon bijelkaar en er mag best een lus in zitten als je maar geen kabel van 10 meter in elkaar rolt tot 1 rol.
specs : wil je niet weten
Verwijderd
als je je stroom kabels gewoon netjes bij elkaar bind in uitgerolde toestand kan dat geen kwaad, maar ga je er een spoel van maken dus dat alles netjes op een rolletje ligt dan kan dat wel een probleem worden bij hoge wattages.
Het wordt dan te warm het alle concequentie's van dien.
Ik heb zelf zo'n 7 KW door kabels lopen die op een hoop liggen en dat gaat prima maar die liggen dan ook echt door elkaar en de ene loopt de ene kant op en de andere de andere kant dus die velden lopen tegen elkaar in en dat wordt blijkbaar niet warm ofzo!
Ik heb zelf zo'n 7 KW door kabels lopen die op een hoop liggen en dat gaat prima maar die liggen dan ook echt door elkaar en de ene loopt de ene kant op en de andere de andere kant dus die velden lopen tegen elkaar in en dat wordt blijkbaar niet warm ofzo!
7 kwattOp zondag 23 september 2001 19:58 schreef Jens het volgende:
als je je stroom kabels gewoon netjes bij elkaar bind in uitgerolde toestand kan dat geen kwaad, maar ga je er een spoel van maken dus dat alles netjes op een rolletje ligt dan kan dat wel een probleem worden bij hoge wattages.
Mother, will they like this song?
Pagina: 1