CarPlay in Mitsubishi colt 2010

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Strateeg
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 12:33
Ik heb onlangs een Colt uit 2010 aangeschaft. Op het moment zit er nog originele radio in maar ik wil dit graag upgraden naar een ingebouwd CarPlay scherm (zie bijlage voor huidige radio inbouw). Ik wil op de plaats van de radio een (groot) CarPlay scherm in laten bouwen alleen wil ik dat deze aan een aantal eisen voldoet:

- De bestaande stuurwielbediening moet volledig blijven werken (zoals volume en andere knoppen).

- Het systeem moet snel en stabiel werken, zonder haperingen of vertraging.

- Het geluid van mijn iPhone moet zonder merkbare vertraging via de autoradio worden afgespeeld.

- De CarPlay moet draadloos te verbinden zijn

Het maakt mij niet uit of het een Chinese CarPlay is van AliExpress of een A merk CarPlay.

Ik heb alleen erg veel moeite om te vinden wat ik precies allemaal nodig heb met nadruk op wat ik nodig heb om de knopjes op mijn stuur te laten werken met de CarPlay.

Hebben jullie suggesties met wat ik allemaal moet aanschaffen en wat voor CarPlay systeem raden jullie aan?

Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen

https://images.autoweek.nl/260821049/width/800/260821049

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:46
Is makkelijkste optie niet gewoon de Cd lade uit te rusten met een bluetooth receiver?
Enige dat je dan niet kan is gesprekken starten / ophangen vanuit je stuur - want dat knopje heb je niet.