Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
-gebruik je een peltier, maak er een hele dunne bodem van
-geen peltier 5 mm bodum ofzo
Ik zou er toch wat pinnetjes in zetten
Me huidige blok van hetzelfde ontwerp is een stuk lager en geeft inderdaad best veel koeling zo 37 idle en 40 stressed
Tird 1200@1470 (voltage n.v.t)
oh ja deze weegt al 330 gram zonder deksel ,ken dit ?
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Met een beetje mzzl heb je 4 gaatjes om je procvoet heen, volgensmij kun je daar aardig wat aan ophangen...
Zal ik maar ff op je hart drukken dat dit echt koper is .Op vrijdag 21 september 2001 20:56 schreef epsilon het volgende:
ow ja, er bastaat geen geel koper, dat heet messing ge geleid de warmte bijna nie. Ik zeg het maar ff, jij zal er waarschijnlijk weinig last van hebben, want soldeertin (waar het mee vast zit) geleid nog minder. Dus het was makkelijker geweest als je een plaatje koper had genomen en daarbovenop een bakje van plexiglas maken.
Het ene stukje koper is het andere niet he
Ik heb het als koper gekocht in een bekende ijzerwinkel in de stad..
Als ik om koper vraag komt hij beslist niet met messing aankarren..
100% koper is rood van kleur en niet andersOp vrijdag 21 september 2001 21:12 schreef Speedy-J het volgende:
[..]
Zal ik maar ff op je hart drukken dat dit echt koper is .
Het ene stukje koper is het andere niet he
Ik heb het als koper gekocht in een bekende ijzerwinkel in de stad..
Als ik om koper vraag komt hij beslist niet met messing aankarren..
messing (koper met zink) is geel daarentegen
en misschien ben je wel gewoon gen**it bij die ijzerwinkel want messing is goedkoper dan koper. geloof me, geel koper is messing (goudkleurig in de normale verhouding, maar er zijn er nog meer natuurlijk)
Ik geef dit zelf het voordeel van de tweifel ,de basis van het blok is ieder geval knal rood koper 5mm dik..Op vrijdag 21 september 2001 21:18 schreef epsilon het volgende:
[..]
100% koper is rood van kleur en niet anders
messing (koper met zink) is geel daarentegen
en misschien ben je wel gewoon gen**it bij die ijzerwinkel want messing is goedkoper dan koper. geloof me, geel koper is messing (goudkleurig in de normale verhouding, maar er zijn er nog meer natuurlijk)
het gaat ook om de basis want het tin laat bijna geen warmte door dus aan de zijkanten heb je eigenlijk niks (ja om het water in je blokje te houdenOp vrijdag 21 september 2001 21:26 schreef Speedy-J het volgende:
[..]
Ik geef dit zelf het voordeel van de twIJfel ,de basis van het blok is ieder geval knal rood koper 5mm dik..
Gaat je vies tegenvallen
heb je gelijk inOp vrijdag 21 september 2001 21:56 schreef Speedy-J het volgende:
Goed je heb gewonnen aangezien je flink ken zeiken aan je posts te zien,nu mag je met je FOP opboksen tegen dat blok.
Gaat je vies tegenvallen
maar ik ben bezig met mijn waterkoeling
zo kun je natuurlijk bezig blijven.
Ik koel al een jaartje met een productieblok ,dus dit wordt me eerste
Verwijderd
Die 40mm hoogte is ietwat overdreven, btw.
En wat nou, tin geleid bijna geen warmte? Toch nog altijd 6x beter dan Arctic Silver II... Check Binas als je me niet gelooft.
Verwijderd

Als je de inlaatbuis in het midden vlak boven de bodem laat uitkomen, en de uitlaatbuis niet door het deksel laat steken, krijg je volgens mij de beste koeling (geen hotspots).
In principe is een Swiftech niet veel anders, gewoon één grote dikte plaat met een huis erom heen.Op zaterdag 22 september 2001 00:59 schreef DaBit het volgende:
Werkt wel, zo'n blokkie. Daar ben ik ook mee begonnen, alleen had ik 'm in elkaar gelijmd met Bison Metaal 2-componentenlijm.
Die 40mm hoogte is ietwat overdreven, btw.
En wat nou, tin geleid bijna geen warmte? Toch nog altijd 6x beter dan Arctic Silver II... Check Binas als je me niet gelooft.
One of the animals has left its cage today.
Hm ja hier zat ik al aan te denken om de "inlaat" recht boven de core te laten komenOp zaterdag 22 september 2001 19:48 schreef augustus het volgende:
[afbeelding]
Als je de inlaatbuis in het midden vlak boven de bodem laat uitkomen, en de uitlaatbuis niet door het deksel laat steken, krijg je volgens mij de beste koeling (geen hotspots).
Het blok is inmiddels 1cm minder hoog geworden i.v.m bevesteging en gewicht