LAN party in Groningen in september 2026

Pagina: 1
Acties:

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-08 10:40
Ik zag dat er weer een LAN party komt, nu campzone en the party niet meer bestaat lijkt mij Groningen een mooie kans. Wie gaat hier ook naartoe?

www.thereality.nl

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

In het verleden wel een aantal keer bij The Reality geweest, prima lan destijds :).

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 17:46

mjl

Ugh

tweakerharrie schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 18:15:
Ik zag dat er weer een LAN party komt, nu campzone en the party niet meer bestaat lijkt mij Groningen een mooie kans. Wie gaat hier ook naartoe?

www.thereality.nl
Kleine kans dat ik er heen ga, maar is het een klassieke LAN party of gewoon nieuwerwets cloud gamen via steam. Zou leuk zijn om via een ouderwets/retro lan concept onderling te gamen, red alert o.i.d.

-------

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:58
Op zich lijkt het me wel weer eens leuk. Maar ik kan het me helaas niet veroorloven momenteel. Volgende keer hopelijk wel.

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Groningen is mij veels te ver. Ik was 25 jaar geleden wel op TakeOver2k+1 in de TU/e te vinden :P

[ Voor 24% gewijzigd door RaZ op 27-07-2026 20:02 ]

Ey!! Macarena \o/

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mjl schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 23:50:
[...]

Kleine kans dat ik er heen ga, maar is het een klassieke LAN party of gewoon nieuwerwets cloud gamen via steam. Zou leuk zijn om via een ouderwets/retro lan concept onderling te gamen, red alert o.i.d.
Het is de klassieke, al denk ik nu wel aanzienlijk veel meer lichtshowtjes :P

Kleine 150 plekken als ik zo snel reken en 50 VIP's.

En zoals het er nu voor staat.. nog niet bijzonder veel animo, vooral reguliere plekken zijn nog vrij veel over.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 27-07-2026 19:53 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:58
mjl schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 23:50:
[...]

Hier vind je een lijst met de competities die er gespeeld gaan worden:
https://thereality.nl/the-reality-2026/competities

Ik heb geen idee op welke manier die games met elkaar communiceren. Ik denk dat je op eigen initiatief misschien wel iets organiseren kunt om retro games onderling te spelen, als je anderen kunt vinden die daar voor in zijn. Misschien dat ze bij The Reality bereid zijn om er wat aandacht aan te besteden en zo te pollen of mensen daar voor in zijn?

Los daarvan organiseren ze nog tal van andere activiteiten:
https://thereality.nl/the-reality-2026/activiteiten

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Pagina: 1