Kan niet bevestigen dat ik geen robot ben

Pagina: 1
Acties:

• Mosac
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-07 13:10
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt

https://tweakers.net/[iets]/vergelijken/
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren

Selecteer een filter en de tekst "Voor deze functionaliteit willen we graag dat je even voor ons bevestigd dat je geen robot bent." verschijnt met daaronder een knop [Verder]. De tekst en knop is vergrijsd omdat het geen focus heeft vanwegen een laad-gif overlay. Ook is de knop niet in te drukken.
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed.

Dat de overlay niet zou forceren en ik de knop kon indrukken.
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cg0hLpNyMm4juF6LaOrhE1oTSm8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sv4E7JlEuBFJc32OIi9X7UXb.png?f=fotoalbum_large
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt

Windows 11 laptop met Firefox browser.
...

Als ik vervolgens in incognito dezelfde pagina open krijg ik dit verzoek niet. Wat me verbaasd aangezien ik ingelogd ben en dus al heb bewezen dat ik geen bot ben.

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:24
>:)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:49

Reinier

\o/

Wow, daar staat ook echt bevestigd :D

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Welke addons heb je actief (behalve uBlock Origin)?
Welke t.net scripts worden er geblokkeerd door uBlock Origin?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-07 08:49

DaFeliX

Tnet Devver
Mosac schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 13:10:
[...]

Als ik vervolgens in incognito dezelfde pagina open krijg ik dit verzoek niet. Wat me verbaasd aangezien ik ingelogd ben en dus al heb bewezen dat ik geen bot ben.
Of je wel/niet deze pagina krijgt, hangt van een aantal zaken af; die best beïnvloed zouden kunnen worden door wel/niet in incognito te zitten.

Voor wat betreft ingelogd zijn: Je moet ook een minimale hoeveelheid karma hebben voordat je vertrouwd wordt door het systeem. Daar zit je nu bijna op, dus als je nog even wat karma verzamelt zul je niet langer meer last hebben van deze melding.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Reinier schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 13:33:
Wow, daar staat ook echt bevestigd :D
O-)

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-07 02:15
Dan beter de hele film kijken.
DaFeliX schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:39:
[...]

Of je wel/niet deze pagina krijgt, hangt van een aantal zaken af; die best beïnvloed zouden kunnen worden door wel/niet in incognito te zitten.

Voor wat betreft ingelogd zijn: Je moet ook een minimale hoeveelheid karma hebben voordat je vertrouwd wordt door het systeem. Daar zit je nu bijna op, dus als je nog even wat karma verzamelt zul je niet langer meer last hebben van deze melding.
Maar dat lost het probleem dat hij de knop niet kan aanklikken wanneer hij de melding wel krijgt, niet op...

iRacing Profiel

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DaFeliX schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:39:

Ik mag hopen dat (het oplossen van) een bug niet per se afhangt van de karma van 1 user of die opgelost wordt of niet... Het is een mooie workaround voor @Mosac, maar dat betekend niet dat het probleem dan ook weg is, er zijn vast genoeg andere gebruikers die er ook last van hebben (potentieel).

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:24
Die zocht ik .. maar vond ik niet zo snel ... Altijd goed om weer eens te kijken.

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Wild Chocolate schreef op maandag 27 juli 2026 @ 21:58:
[...]

Maar dat lost het probleem dat hij de knop niet kan aanklikken wanneer hij de melding wel krijgt, niet op...
Nee, dat klopt. Daar heb ik een ticket voor gemaakt. Ik kan het reproduceren, maar weet nog niet precies waarom dit gebeurd. Dus daar gaan we later even naar kijken :)

• Vin.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:34
Ik heb ook last van dit probleem.
Pagina: 1