vreemde problemen met een ADSL usb-modem

Pagina: 1
Acties:

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 19:46
Een vriend van me heeft onlangs een adsl pakketje met usb modem bij hem thuis geinstalleerd. Alles werkte lekker tot ie een nieuw moederbord kreeg: een MSI K7T turbo.
Vanaf dat moment ging zijn modem gewoon uit op het moment dat hij een webpagina opende! Mailen Werkt gewoon goed, maar zodra hij een pagina wil openen gaat zijn modem uit en wordt dus de verbinding verbroken :(

Heb dus alles volgens mij al geprobeerd. Modem heeft aan alle usb poorten gehangen, via 4in1 is geinstalleerd,heb al iets geprobeerd met error correction van de usb poorten.
Ik heb nu dus geen idee meer wat het kan zijn. Hoop dat jullie die nog wel hebben :)

Verwijderd

Welke os? Toch niet windowsME ofzo he?!

Verwijderd

Hij heeft zeker een amd he.
het is bekend dat de usb moden en een amd niet goed samenwerken(heeft iets met de stroomtoevoer te maken)

je wordt er ook voor gewaarschuwd als je online een adsl pakket besteld(ik wel bij hcc, weet niet of dat overal zo is, in de kpn winkel dus niet)

je zou kunnen proberen een hub er tussen te zetten voor de stroomtoevoer.

Verwijderd

Hmm, klinkt idd logischer :D

Trekt dan de AMD teveel stroom weg van de USB poorten ofzo?

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 11:09

B4tman_DH

To the Bat.....

Volgens mij las ik net iets over dat MSI problemen had met dat ding maar kan het mis hebben... :D

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
UTFS! :) maarre ik ben aardig: Bel naar KPN Inkoop en Logistiek (nummer moet je ff vragen bij 0800-MxStream) en leg je probleem uit. Zeg dat je het onzin vindt om 600,- te gaan betalen voor ethernet modem en dat er niks over dit probleem staat op de mxStream website. En Tadaaaa 3 dagen later een nieuwe Grote Groene Doos

>:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :) >:) :)
Pagina: 1