Nest Hello zonder Google Home abonnement

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nicjongen
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:16
Mijn vraag

Ik heb recent mijn abonnement laten verlopen van Nest (nu Google Home). Ik heb een Nest video deurbel die dus nu eigenlijk heel dom is geworden, wat ik wel jammer vind maar heb geen zin om 100 per jaar te betalen voor iets waar ik eigenlijk weinig gebruik van maak.

Waar ik tegenaan loop nu is het volgende:

De deurbel geeft nog beeld op mijn Google Hub in de woonkamer (via livestream en als iemand aanbelt) -> Dat is prima en meer dan voldoende

Wat niet meer werkt (en volgens mij is dat sinds het overzetten van de Nest App naar de Google Home app) is de video geschiedenis. Ik zie (van de afgelopen 3 uur) activiteiten maar als ik daarop klik is het eigenlijk een stilstaand beeld, dus geen korte clip. Als er dus iemand aanbelt en ik ben te laat dan kan ik niet zien wie het geweest is, of welke persoon aan is komen lopen. Is dat nu doordat ik niet het juiste abonnement heb of ligt het aan de Google Home app? De Nest app werkt niet meer vanwege de migratie naar de Google Home app.

Iemand hetzelfde probleem?

Of iemand die alternatieven heeft? Ik vind het kunnen zien via de Nest Hub in de woonkamer wel heel prettig (ook voor de kinderen) dus ik ben bang dat ik gebonden blijf aan mijn Nest Hello

Relevante software en hardware die ik gebruik
Google Nest deurbel + Google Home app (iPhone)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat krijg je zonder abonnement?
  • Live meekijken: Je ziet direct wie er aan de deur staat via de app.
  • Korte geschiedenis: Gratis opslag van gebeurtenissen tot maximaal 3 uur oud (wat zou moeten betekenen dat ik toch clipjes moet kunnen zien? )
  • Geen cloudopslag: Je kunt geen videobeelden van dagen geleden terugkijken of opslaan in de cloud. (hoeft ook niet, maar recent zou toch welkom zijn)