Paperless-ngx crasch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dest_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:32
Ik heb op mijn Synology nas manueel 3 docker containers aangemaakt om Paperless-ngx te runnen. Redis, Postgres en Paperless-ngx. Alles opgezet en deze omgeving werkt. Nieuwe "standaard" gebruiker aangemaakt in Paperless-ngx en enkele test bestanden opgeladen om even te spelen met de omgeving. Ik heb ook mobiele app gekoppeld hieraan. Alles leek dus goed te gaan.

Mijn vraag
Echter de 1e nacht na de opzet stopt de Paperless-ngx docker container. Als ik de log van deze container bekijk vermoed ik dat onderstaande melding dit veroorzaakt:
"django.db.migrations.exceptions.InconsistentMigrationHistory: Migration paperless_mail.0002_optimize_integer_field_sizes is applied before its dependency paperless_mail.0001_1_clamp_mailrule_maximum_age on database 'default'."

Blijkbaar heeft watchtower een nieuwe versie van paperless-ngx gevonden en deze voorzien van een update. Vandaar wss dat er een migratie wordt uitgevoerd.

Iemand enig idee of een tip hoe ik deze kan oplossen? Ik vermoed dat manueel de migratie paperless_mail.0001_1_clamp_mailrule_maximum_age uitvoeren zal helpen, maar geen idee hoe dit exact moet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Redis 8.8.0
Postgres 18.4
Paperless-ngx 3.0.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb via pgAdmin 4 proberen meevolgen wat Paperless-ngx probeert uit te voeren op de Postgres db, maar ik zie gaan activiteit op de paperless db die afkomstig is van Paperless-ngx.

Iemand enig idee of een tip hoe ik deze kan oplossen?

Alle reacties

• Dest_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:32
Oorzaak gevonden, is een bug in Paperless-ngx 3.0.1, is opgelost in 3.0.2:
https://github.com/paperless-ngx/paperless-ngx/pull/13242

Zonet 3.0.2 docker image gebruikt en alles werkt terug.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik blijf docker gewoon kut vinden :X (ongetwijfeld een user probleem) maar met docker heb altijd de indruk dat het 'magic' is wat er gebeurd, en wat er nu echt gebeurd (of fout gaat) geen idee :+
mooi dat werkt - ziet eruit als leuk systeem

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards