Instellen automatisch antwoord Outlook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mijn vraag
Automatisch antwoorden in Outlook instellen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook met MS365 abonnement

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Normaal ingesteld via onderstaande instellingen maar het werkt niet, Google search geeft geen oplossing
Iemand hier misschien een idee waar er ergens een vinkje verkeerd kan staan?

Outlook geeft aan dat het aan staat, maar de mails worden niet verzonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4kJ3ERnIQPPJNUz5RDVdshsXZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JbgiyksRUnTeTYbO00RdcLXw.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En hoe test je het? Zover ik weet wordt er maar 1 bericht per extern mail adres verstuurd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Ernemmer
  • Niet online
Ik test dit met mijn prive mail, maar ontvang niks.
Een normale mail wordt wel ontvangen vanaf het adres waarop ik automatisch antwoorden aan wil hebben.

[ Voor 53% gewijzigd door Ernemmer op 23-07-2026 21:13 ]

• JumpingCycle
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 23:43
Ik heb hetzelfde gehad, kon naast mijn auto reply ook geen handtekening instellen. Mijn tussen provider (Yourhosting) kon niets betekenen en heeft me doorverwezen naar Microsoft zelf (zij hebben het initiele contact opgezet). Daar telefonisch contact mee gehad. Na lang zoeken bleek het een fout in de tenant te zijn. MS heeft dit vervolgens verholpen. Wat ze exact gedaan hebben, geen idee. Maar sindsdien geen problemen meer.

• Ernemmer
  • Niet online
Ik heb even in het beheerscentrum rondgekeken, maar daar staat automatisch antwoorden ook aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mi72khafml2xwIlwbevxQ-IAnVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KgpMsAk28j1443czEaQVyG2s.jpg?f=fotoalbum_large