Toon posts:

Uploaden via qute ftp hoe ???

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus bestanden naar mijn ouweheer overbrengen, maar hoe als ik zijn ip adress invul en poort 21 of 80 probeer krijg ik de hele tijd socket error=#10060 of #10061.
We zitten trouwens allebij bij sonera en ik kon er hier niks overvinden ja wel wat maar dan gaat het over servers ed.Wij willen alleen onderling bestanden overbrengen!

Moet ik misschien een ander programma hiervoor gebruiken of wat doe ik verkeerd, vergeet ik iets?

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

't is misschien handig als je pa dan ook een FTP-server draait...

Gebruik de search eens op bijv. "Serv-U"...

Maar als je alleen onderling bestanden wilt uitwisselen, gebruik dan ICQ of MSN... stuk handiger... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik zal is vragen of hij ook qute ftp wil installeren kijken of het helpt, maar uh via msn lijkt me wat lang duren voor bestanden van ca.700MB of maakt dat niet uit???

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Op vrijdag 21 september 2001 18:46 schreef didaaf1 het volgende:
Mja ik zal is vragen of hij ook qute ftp wil installeren kijken of het helpt, maar uh via msn lijkt me wat lang duren voor bestanden van ca.700MB of maakt dat niet uit???
Duurt net zolang als dat je 't via FTP doet... Enige probleem is dat MSN niet kan resumen, dus als ie halverwege kapt, kun je opnieuw beginnen....

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 18:48 schreef Mark_640 het volgende:

[..]

Duurt net zolang als dat je 't via FTP doet... Enige probleem is dat MSN niet kan resumen, dus als ie halverwege kapt, kun je opnieuw beginnen....
dan kan je beter icq gebruiken zou ik zeggen..daarmee kan je tenminste resumen