Toon posts:

Welke cdr's niet voor een Plextor fikker?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb straks 2x scsi fikkers van Plexie! Het blijft een wereld merk :) voor mij!
Nu ga ik zondag spindels inslaan welk merk cdr's moet ik wel/niet kopen?? rond <125.- spindel!

Ik hoor dat Arita 80 minuten zuigen veel slechte cdr's in spindel.....waar/onzin?.......wat is wel/niet een goede cdr die goedkoop is en door een plexie wordt gefikt?

Dank jullie wel voor de moeite!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 22:11
ik heb 80 min. platinums.

heb er nu zo'n 150 gebrand, en nog niet 1 mislukt !
(nouja, het lag dan iig niet aan de cd's)

zeker aanrader :)

ojaa, hfl 1 per cd :)

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Taiyo Yuden die moet je halen.
Brand ik zonder problemen op 24x.
Kijk eens op www.cdrwinkel.com

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-04 11:55
Ik heb vandaag weer een doos 80 min Platinums gekocht voor men SCSI plextor, omdat ik hier ook nog nooit problemen mee heb gehad.

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-04 07:26

pvr

Ik heb een plex ide en ik gebruik zelf That' Write op spindel.En cd,s in doosje gebruik ik Fuji. Fuji is eigenlijk de beste maarja ik heb ze nog nooit op spindel gezien. http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=cdrmedia_testresults.php3

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op vrijdag 21 september 2001 18:26 schreef alex21 het volgende:
Ik hoor dat Arita 80 minuten zuigen veel slechte cdr's in spindel.....waar/onzin?
Beide. Je hebt van die Arita's die ze ook verkopen in van die lichtblauwe met gele doosjes, de cd is dan aan de bovenkant zilverkleurig met 2 witte "lijnen". Díe Arita's zijn goed.
Je hebt ze verder ook in vele andere vormen en dan staat er ook Arita op, ik had een keer zo'n spindel en daar zaten idd een paar rotte tussen (krassen op bovenlaag e.d.)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik gebruik ook al tijden Arita's in van die gele halfhoge doosjes zoals jij ze beschrijft (waren toen nog 4X certified). Vandaag voor't eerst zei mijn Yamaha "This is not a CD-Recordable" :( , terwijl een Plex 16X em gewoon op 16X fikt :)

Verwijderd

koop geen ransmerken als arita, that's write en platinum, etc.

waarom zo'n (relatief) klein bedrag besparen als je voor dat kleine beetje meer een goede CDR van Tayo Yuden of Mitsui Chemicals kan kopen?

Na een jaar of 2-3 zul je zien waarom je liever goede had willen kopen (voor zover je dat al niet direct merkt bij het branden)
Pagina: 1