We hebben een Pelgrim vaatwasser van bijna 9 jaar oud. Er is eenmaal een reparatie geweest, maar technisch werkt het nog. De kwaliteit van het wassen gaat echter hard achteruit, terwijl alles dat we kunnen schoonmaken ook schoon is. De rekjes zijn ook fors doorgeroest, en deze vervangen gaat al 250+ euro kosten, dus dat valt helaas af wat mij betreft. We hebben een waterontharder op de leidingen, dus geen anti-kalk middelen nodig in de vaatwasser zelf.
Wat ik graag zou hebben:
- Rekjes zonder metaal erin, dat is blijkbaar een garantie om te gaan roesten na een x jaar (bestaat dit?)
- Bestekrekje bovenin
- Idealiter fysieke knopjes ipv irritante touch display
Van wat ik heb gemeten passen zo'n beetje alle vaatwassers wel. Het lijkt alsof we nu een kleiner model hebben, met een soort afwerkrandje aan de bovenzijde. Mogelijk omdat we destijds wat gezeur hadden met de vloer die qua hoogte anders is geworden.
Dan ga je zoeken, en los van de tig modellen met kleine wijzigingen, kom ik overal wel problemen tegen. Bosch, Miele, Atag...
Ik dacht best een savvy shopper te zijn, maar ik voel me verslagen door de vaatwasser. Iemand de gouden tip?
Wat ik graag zou hebben:
- Rekjes zonder metaal erin, dat is blijkbaar een garantie om te gaan roesten na een x jaar (bestaat dit?)
- Bestekrekje bovenin
- Idealiter fysieke knopjes ipv irritante touch display
Van wat ik heb gemeten passen zo'n beetje alle vaatwassers wel. Het lijkt alsof we nu een kleiner model hebben, met een soort afwerkrandje aan de bovenzijde. Mogelijk omdat we destijds wat gezeur hadden met de vloer die qua hoogte anders is geworden.
Dan ga je zoeken, en los van de tig modellen met kleine wijzigingen, kom ik overal wel problemen tegen. Bosch, Miele, Atag...
Ik dacht best een savvy shopper te zijn, maar ik voel me verslagen door de vaatwasser. Iemand de gouden tip?