Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1440p gamen. Monitor (philips evnia 34m2c5501a) is reeds aanwezig.
Gaat vooral om Minecraft, Fortnite, maar ook God of War.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de €2100 zou mooi zijn. Niet zo heel veel meer, maar €100-150 is nog wel te overzien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De voeding heb ik inmiddels voor een gunstige prijs kunnen scoren bij Amazon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur. Het moet vooral allemaal met elkaar kunnen werken. Ik wil 'm zelf bouwen, maar heb dat nog nooit gedaan... (Lang leve YouTube?)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Waar het vooral om gaat is dat ' ie zo wit mogelijk is. RGB verlichting is wel top, vandaar de keuze voor de Montech case. Verder moet 'ie eigenlijk zoveel mogelijk "build-and-play" worden.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Bevestiging dat het gekozen lijstje voldoet en compatible is. Ik heb er niet echt verstand van, dus elke hulp is mooi! De Montech case staat wel een soort van vast, puur op basis van het uiterlijk. Het gaat uiteindelijk op een cleane, witte PC.
Dank!
1440p gamen. Monitor (philips evnia 34m2c5501a) is reeds aanwezig.
Gaat vooral om Minecraft, Fortnite, maar ook God of War.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de €2100 zou mooi zijn. Niet zo heel veel meer, maar €100-150 is nog wel te overzien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De voeding heb ik inmiddels voor een gunstige prijs kunnen scoren bij Amazon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 323,99 | € 323,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B850 AORUS ELITE WIFI7 ICE | € 196,71 | € 196,71 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Prime GeForce RTX 5070 12GB GDDR7 White OC Edition | € 655,- | € 655,- |
| 1 | Behuizingen | Montech King 95 Pro Wit | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Waterkoeling | Montech HyperFlow ARGB 360 Wit | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BWEAK2-32 | € 519,- | € 519,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850e (2025) Wit | € 123,75 | € 123,75 |
| 1 | Interne ssd's | Lexar NM620 512GB | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Interne ssd's | Lexar NQ790 2TB | € 229,- | € 229,- |
| Bekijk collectie | Totaal | € 2.346,25 | ||
Nee geen voorkeur. Het moet vooral allemaal met elkaar kunnen werken. Ik wil 'm zelf bouwen, maar heb dat nog nooit gedaan... (Lang leve YouTube?)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Waar het vooral om gaat is dat ' ie zo wit mogelijk is. RGB verlichting is wel top, vandaar de keuze voor de Montech case. Verder moet 'ie eigenlijk zoveel mogelijk "build-and-play" worden.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Bevestiging dat het gekozen lijstje voldoet en compatible is. Ik heb er niet echt verstand van, dus elke hulp is mooi! De Montech case staat wel een soort van vast, puur op basis van het uiterlijk. Het gaat uiteindelijk op een cleane, witte PC.
Dank!